Noua imagine on-air a postului se bazează pe o paletă de culori energică, elemente grafice dinamice şi meniuri care "curg" într-un mod asemănător cu mişcarea imaginilor pe ecranul unui iPod sau iPhone.
O farsă sofisticată, "Un tăntălău în jurul lumii", "Ground Zero: 10 ani mai târziu", dar şi seria tv "Curiosity" lansează grila de toamnă de la Discovery Channel. Seriilor documentare li se alătură actori precum Morgan Freeman, Robin Williams sau Michelle Rodriguez.
Noua imagine a postului a fost realizată de Stephen Royle, Creative Director, Discovery Networks CEEMEA, şi se bazează pe o paletă de culori pline de energie, pe elemente grafice dinamice, noi simboluri on-screen şi meniuri cu un aspect proaspăt, care "curg" într-un mod asemănător cu mişcarea imaginilor pe ecranul unui iPod sau iPhone.
Din prima zi a lunii septembrie, Discovery a programat "Un tăntălău în jurul lumii", în fiecare joi de la 22.00. Seria în opt episoade este o farsă transformată în experiment social şi îi alătură pe actorii Ricky Gervais şi Stephen Merchant prezentatorului Carl Pilkington.
Nici în această toamnă nu va lipsi "Top Gear" ce debutează tot din 1 septembrie, în fiecare joi de la 20.00, sau "Tehnicile esenţiale de supravieţuire (seria 6), din 6 septembrie, în fiecare marţi de la 22.00.
"Ground Zero: 10 ani mai târziu" intră în grilă din 4 septembrie. În fiecare duminică de la ora 21.00, telespectatorii vor urmări o cronică a proiectului de reconstrucţie a zonei World Trade din New York. Producătorul executiv al programului este Steven Spielberg.
Expertul în iluzionism şi magie, Keith Barry, va putea fi urmărit din 7 septembrie, în fiecare miercuri de la 22.00 în "Magia lui Keith Barry".
Una dintre cele mai importante premiere este "Curiosity". Din 26 septembrie, în fiecare luni de la 22.00 Discovery aduce o serie de televiziune unică, în care se abordează marile întrebări ale vieţii. "Există viaţă veşnică?", "Există universuri paralele?" sau "Cum a fost creat Universul?". Seria va avea 14 episoade, fiecare fiind prezentat de o personalitate Hollywood-iană precum Morgan Freeman, Robin Williams sau Michelle Rodriguez.
"Toamna asta vom avea o serie de programe noi, bazate pe idei originale, care se adresează spectatorilor noştri fideli, dar încearcă să aducă şi noi spectatori în faţa televizorului. Pentru a marca această împrospătare în materie de programe, am adoptat şi un "look" nou. Sper ca noile elemente grafice şi culorile folosite în ele să fie pe placul fanilor noştri, cei care apreciază combinaţia unică de informaţii consistente şi divertisment de calitate, cu care Discovery i-a obişnuit pe parcursul anilor", a declarat Ada Roseti, Channel Director SEE, Discovery Networks CEEMEA.
Prin aceste schimbări postul speră să fie pe gustul publicului ţintă, bărbaţii cu vârsta cuprinsă între 25 şi 39 de ani, dar şi să atragă şi un public mai larg.