„Dieta climatică” a Gretei Thunberg câștigă teren în comunitatea științifică

Oamenii de știință s-au înghesuit să recomande altfel de alimente şi să susţină dieta climatică a Gretei Thunberg. Aşadar ei au dezvăluit dieta perfectă pentru consumatorii care ţin la climă. Dr. Michalis Hadjikakou, își propune să reducă gazele cu efect de seră cu ajutorul „regimul său climatic” care vine în completare cu regimul activistei.

Cercetătorul de la Universitatea Deakin din Melbourne, ne-a sugerat să ne luăm sursa de proteine ​​din quinoa și chia, în loc de o friptură bună de porc sau de miel.

Semintele de Chia sunt o sursa completă de proteine, abundente în fibre şi acizi graşi omega-3. Ele sunt, de asemenea, bogate în minerale, inclusiv calciu, mangan, fosfor, fier şi zinc.

Quinoa este considerată a fi o sursa excelentă de proteine complete. De asemenea, este bogată în fibre, cupru, acid folic, magneziu, mangan, fosfor şi zinc, precum şi o serie de antioxidanti.

Meniul mai include mure, lăcuste, viermi, quinoa dar exclude cârnații

De asemenea, experții recomandă fructe, mai degrabă decât slăninuţă bună şi afumată care, în opinia lor, ar polua odată cu prepararea sa. Mai mult, oamenii de știință au susținut că industria produselor lactate are, de asemenea, un impact semnificativ asupra emisiilor de gaze. Ei au elaborat un studiu, intitulat: „Schimbări alimentare specifice fiecărei țări pentru atenuarea crizelor climatice și a apei” şi au recomandat achiziționarea de produse locale evitând fructele și legumele  importate, potrvit celor relatate de dailymail