DelliBovi, agent de turism pentru bogați, a vorbit despre cele mai nebunești prețenții pe care le au miliardarii atunci când solicită aranjarea unei vacanțe.
DelliBovi, agent de turism care se ocupă de vacanțe pentru persoanele bogate, a relatat care sunt lucrurile pe care clienții săi le-au cerut. DelliBovi conduce o echipă mică de 17 agenți de turism experți la compania sa, RDB Hospitality. Are o rețea de conexiuni pe tot globul, care ajută la facilitarea tuturor nevoilor clienților săi – indiferent cât de revoltătoare ar fi.
DelliBovi a arătat cum călătoresc celebritățile pe glob
Chiar dacă lista sa de clienți nu este formată exclusiv din celebrități, aceasta este plină de persoane cu „venituri mari”. Unii clienți au „cerințe pline de pretenții” și care știu că „majoritatea lucrurilor sunt disponibile la un preț,” a recunoscut Rob DelliBovi. De asemenea, recunoaște că ocupația sa poate fi de cele mai multe ori „stresantă”.
Agentul de călătorii face mai mult decât să rezerve zboruri și hoteluri. El asigură că fiecare cerere nebunească a clienților săi. Oricare ar fi ea, este îndeplinită imediat.
„Este strălucitor și plin de farmec”
DelliBovi: „Este un pic mai cool să ai de-a face cu clienții despre care auzi, despre care citești și îi vezi la televizor. Este mai interesant decât să ai de-a face cu avocați sau cu bancherii”.
„Este pur și simplu distractiv să fii în acea lume”, spune DelliBovi. „Ești invitat la concertele tuturor. Este plin de avantaje”, mai spune agentul.
DelliBovi, despre ciudățeniile unor clienți
Un fost client obișnuia să solicite ca un „câine de mărime medie” să fie pregătit și să dea din coadă în fiecare cameră de hotel pe care o închiria. În timp ce era o „chestie distractivă, inofensivă” să îi permită tipului să se joace cu un câine timp de două ore, era o solicitare constantă și complicată.
Uneori, acest lucru ar putea însemna oferirea unei taxe membrilor personalului hotelului care sunt proprietari de câini pentru a împrumuta un cățel pentru un timp.
DelliBovi a fost, de asemenea, rugat să „creeze o masă pentru brânză lungă de trei picioare” și să separe M&M-urile pe culori - o solicitare obișnuită din partea muzicienilor.
La fiecare destinație lenjerie de corp nouă, șosete și cămăși
Un alt client „nu vrea să își împacheteze hainele” și solicită "să aibă pregătite pentru ei la fiecare destinație lenjerie de corp nouă, șosete și cămăși și tot restul".
„Haine noi sunt cumpărate în fiecare oraș”, a declarat DelliBovi. O solicitare obișnuită pe care o primește este legată de anumite tipuri de apă îmbuteliată.
„Fiecare are propriul său tip de sticlă de apă, lucru care este cu adevărat amuzant”, a spus DelliBovi. „Pentru mine, nu există nicio diferență între toate sticlele de apă, dar ce știu eu?”
DelliBovi are clienți care abuzează uneori
Oaspeții sunt, de asemenea, foarte specifici în ceea ce privește temperatura - având preferințe pentru tot, de la atmosfera camerei până la temperatura apei din baie.
Dar unele solicitări sunt prea mult pentru agenții de turism să le îndeplinească, deoarece unii clienți „abuzează” de servicii.
DelliBovi a recunoscut că i se cer „multe lucruri ilegale”, deși nu specifică exact despre ce este vorba - dar nu trece peste acea linie, indiferent cât de mare este salariul.
„Sunt doar prea speriat să mă implic în astfel de lucruri”, a spus el. „Acești oameni cheltuiesc sume uriașe”, a declarat pentru CNN.