Acest lucru nu reprezintă pentru mulţi o noutate, dar cercetatorii spun că o porţie în plus de cartofi, indiferent că sunt fierţi, prăjiţi sau copţi, poate creşte greutatea mai mult decât o cană de băutură dulce sau decât o porţie de carne roşie.

Raportat la cantitate

Trei grupuri separate, însumând 120.877 persoane din America, au fost implicate în studiu. Schimbarile în stilul lor de viaţă şi greutate au fost evaluate din 4 în 4 ani. Astfel, specialiştii au constatat că subiecţii se îngrăşau cu aproximativ 1,5 kilograme din cauza creşterii cantităţii anumitor alimente. Cel mai adesea acest aliment era reprezentat de cartofi, consumaţi ca atare sau sub forma de chipsuri.
De ce nu este indicat să mâncaţi friptură cu cartofi. Iată cum asociaţi corect alimentele
Niciun produs nu a îngrăşat la fel de mult precum cartofii. Deşi Asociaţia Americană a Inimii a etichetat cartoful ca un aliment bun pentru sănătate, acesta este un aliment bogat din punct de vedere caloric, raportat la cantitate. Spre exemplu, un cartof fiert mare are în jur de 278 calorii, iar o porţie de cartofi prăjiţi are 500-600 calorii.
TOP 3 RECOMANDĂRI EVZ.RO:

  • ROMÂNIA LUI CRISTOIU. Politica USL faţă de americani: Zicem ca ei şi facem ca noi
  • Traian Băsescu: Victoria Nuland a venit în calitate de emisar al Guvernului SUA. Suntem pe marginea PRĂPASTIEI, dacă atacurile la adresa justiției vor continua. România RISCĂ să fie izolată | VIDEO
  • "Marele cutremur" închide teatrele şi cinematografele. Sorin Oprescu caută soluţii. Ce spun actorii

TOP 3 ARTICOLE POPULARE:

  • Vedete care au CĂLĂTORIT ÎN TIMP. Asemănarea izbitoare dintre celebrități și personalități istorice | GALERIE FOTO
  • Camerele SECRETE ale lui HITLER! Unde se relaxa dictatorul| GALERIE FOTO
  • Cum îți poți folosi laptopul după ce se strică| FOTOGRAFII AMUZANTE