

Lumea a primit, în general, cu entuziasm noile modele Dacia. Logan 2 şi Sandero (inclusiv versiunea Stepway) au atras, parcă, mai mult ca niciodată atenţia asupra producătorului low-cost de la Piteşti controlat de Renault.
Aşa cum era însă normal, dincolo de povestea frumoasă, există şi detalii mai puţin sexy, identificate de experţii chestionaţi de EVZ.
Adrian Drăgan, red-şef „Auto Motor şi Sport”, crede că „Sandero e un model reuşit, o maşină echilibrată. În cazul Loganui, Dacia n-a vrut să schimbe reţeta câştigătoare: multă maşină pentru bani puţini. Partea bună este că Dacia încă îşi vede lungul nasului. Oferă maşini de clasă B la preţuri de maşini de segment mini”.
Florin Popa, red-şef „Top Gear” România, a remarcat că: „pentru Logan s-a lucrat la exterior, cu scopul de a-l scoate putin din anomimat. Doar că e greu sa mai vorbim de originalitate în 2012. Mai ales la acest nivel de preţ. E de apreciat ca i-au mai dat puţină personalitate. La interior a ramas o Dacia aşa cum ştiam, deşi s-a încercat rezolarea unor probleme.
Aproape la fel în cazul lui Sandero. O maşină aproape de nişă în Romania. N-o prea vezi pe stradă, dar nici nu putrezeşte în showroom-uri. Cât despre Stepway, nu înteleg de ce e cocoţată, dacă nu are şi o tracţiune 4×4″.
Gabriel Dogaru, red-şef „Autobis”, vine cu o părere mai îngăduitoare: „Este o evoluţie evidentă a modelelor produse de Dacia, atât din punct de vedere al designului, dar şi al tehnologiei regăsite pe noile maşini. Românii au acum posibilitea de a cumpăra un Logan cu un aspect plăcut, echipat cu ESP şi cu navigaţie, la preţuri comparabile cu cele ale generaţiei anterioare”.
CITIŢI ŞI: