Dacia Duster 2 rămâne în istorie. O mașină în variantă Extreme va pleca într-un turneu european

Dacia Duster 2 rămâne în istorie. O mașină în variantă Extreme va pleca într-un turneu european

Dacia Duster 2, semnat și scris cu mesajele mai mulți angajați ai mărcii de la Mioveni și din București își va începe turneul de la sediul central al Dacia. SUV-ul de culoare albă va pleca prin Ungaria, Austria, Cehia și Elveția, unde va primi alte semnături și mesaje. Destinația finală este Paris, acolo unde exemplarul Duster 2 urmează să se întâlnească cu urmașul său, Duster 3.

Dacia Duster 2, semnat și scris cu mesajele mai mulți angajați ai mărcii de la Mioveni și din București. Duster 2 își va începe turneul de la sediul central al Dacia. SUV-ul de culoare albă va pleca prin Ungaria, Austria, Cehia și Elveția, unde va primi alte semnături și mesaje. Destinația finală este Paris. Acolo unde exemplarul Duster 2 urmează să se întâlnească cu urmașul său, Duster 3.

Duster 3 are un design mult mai robust, modern

„Dusterul cu semnături va fi pregătit de întâlnirea cu noua generație a acestui model, ce se va lansa în curând”, transmite administrația  Dacia.

Noua generație Duster a suferit transformări radicale, atât la nivel tehnic, cât și la nivel estetic.

Ne puteți urmări și pe Google News

Dezvoltat pe noua platformă CMF-B, regăsită și pe Sandero, Logan și Jogger. Duster 3 are un design mult mai robust, modern, acesta putând fi văzut de public încă de pe conceptul Bigster.

Duster

Primele automobile Duster 3 ar trebui să ajungă la public la începutul anului viitor 

În plus, informațiile neoficiale arată că Duster 3 va avea dimensiuni mai mari față de Duster 2, cu o lungime de aproximativ 4,40 metri. Și la motorizări vor fi noutăți, inclusiv propulsia hibrid similară cu Jogger.

Conform calendarului Dacia, primele automobile Duster 3 ar trebui să ajungă la public la începutul anului viitor. Atunci va avea loc și lansarea în rețeaua dealerilor mărcii.

Dacia Duster 3: Primele detalii despre proiectul 100% românesc

Șeful mărcilor Dacia și Lada în cadrul grupului Renault, Denis le Vot, însoțit de vicepreședinții pentru design și inginerie ai grupului Renault, au fost în această săptămână la București pentru a stabili detaliile noului Duster 3.

„Am venit în România împreună cu Gilles Le Borgne, Laurens van den Acker și alți colegi având în bagaje viitorul Duster. Putem spune că am transferat Duster 3 acestei țări! Tot ceea ce va urma – design, inginerie, dezvoltare, achiziții, etc. – va fi realizat în România! Din acest moment proiectul este românesc! Nu îl veți vedea imediat, dar el există”, a declarat CEO-ul Dacia.

Declarația lui Denis le Vot a fost susținută și de șeful diviziei de inginerie a grupului, Gilles Le Borgne

„Am discutat cu echipele din România, Rusia, Maroc și America de Sud pentru că vorbim despre un proiect imens. E vorba de șase mașini (derivate zonale ale Duster) și patru industrializări (mașina va fi produsă în patru uzine), iar dezvoltarea se face aici, la Renault Technologie Roumanie (RTR). În acest moment la proiect lucrează circa 4.000 de oameni de la inginerie și alți 2.700 de angajați de la Renault și Dacia. Primul produs al acestui proiect este viitorul Dacia Duster care va fi comercializat și sub brand Renault în anumite zone ale lumii”, a explicat șeful diviziei de inginerie a grupului, Gilles Le Borgne.

Oficialii Renault prezenți la București au dezmințit ideea că Duster nu va fi altceva decât fratele mai mic al lui Bigster. Cel puțin nu în privința comportamentului rutier pentru că designul este de așteptat să aibă influențe puternice, potrivit autoblog.md.