Chiar dacă Compania Națională de Aeroporturi București încearcă să liniștească oamenii printr-un comunicat de presă, cum că ”Operare normală la Aeroporturi Bucureşti. S-a intervenit constant cu utilajele, astfel încât pistele, platformele, căile de rulare, dar şi căile de acces rutiere sunt curate şi au aderenta bună. Pe aeronave s-a depus un strat serios de gheaţă, astfel că şi degivrarea acestora a fost mai anevoioasă, întârzierile ajungând, la unele decolări, până la 50 minute”, situația nu e deloc plăcută.

Mai mulți pasageri ai cursei de 18.40 sper Barcelona, au transmis Stirilor Pro Tv mesaje prin care prezentau situația reală de la fața locului, ca urmare a anulării cursei. Aceștia au fost anunțați după apropae șase ore de acest lucru.

”În aeroportul Otopeni zborul WIZZ spre Barcelona a fost anulat și la ghișeul pentru reprogramări este o bătaie de joc. Nici un fel de explicații sau reprogramari!”, a transmis un călător către Pro Tv.

”Pasagerii unei curse Wizzair sunt blocați pe aeroportul Henri Coandă de mai bine de 6 ore. Avionul trebuia să decoleze la ora 18:40 spre Barcelona, dar de atunci pasagerii au fost mințiți oră de oră ca avionul nu poate pleca din cauza ploii de gheață. In urmă cu citeva minute oamenii au fost anunțați ca avionul a fost anulat. Pasagerii revoltați cer explicații, dar până acum nu au primit niciun răspuns”, a transmis un alt călător.