Atât persoanele care dețin o afacere, antreprenorii, cât și freelancerii se întâlnesc la tot pasul cu cerințele SEO.
În ce constau acestea și cum trebuie să procedezi pentru a le îndeplini cu succes? Descoperă răspunsul la aceste întrebări, precum și multe alte informații valoroase, în cele ce urmează!
- Ce este SEO? Acronimul de la Search Engine Optimization denumește procesul de optimizare a unei platforme online, obiectivul fiind ca site-ul să fie vizibil pe Google și să fie mai ușor de găsit de utilizatori.
- Ce reprezintă conținutul scris? Atunci când te gândești la astfel de conținut, trebuie să știi că acesta include orice informație disponibilă într-o platformă online.
Odată ce ai înțeles conceptele de bază, devine evident faptul că orice tip de afacere care vrea să fie vizibilă și să supraviețuiască (atât în mediul în online, cât și în afara acestuia) are nevoie de conținut de calitate.
Prin intermediul acestui tip de optimizare, vei reuși să îndeplinești atât condițiile cerute de motoarele de căutare (aspect care duce la poziții de top în SERPs), cât și pe cele necesare pentru a avea clienți și vizitatori mulțumiți, dispuși să investească în produsele și serviciile pe care le pui la dispoziție.
În cazul în care vrei să afli cum arată sau cum ar trebui să procedezi pentru a crea conținut SEO de top, iată doar câteva criterii pe care ar trebui să le ai în vedere!
- Efectuează un research de cuvinte cheie
Este aproape imposibil să generezi trafic organic dacă nu realizezi un research de cuvinte cheie riguros. Fie că înveți cum să faci tu însuți asta, fie că apelezi la un specialist în domeniu, acest pas îți va permite să te concentrezi asupra celor mai utilizate cuvinte cheie, ceea ce te va aduce cu un pas mai aproape de potențialii tăi clienți.
- Organizarea și optimizarea conținutului
Conținutul din interiorul site-ului tău ar trebui să fie gândit și organizat într-o manieră cât mai coerentă, aspect care contribuie la procesul de optimizare On-Page. Folosind cuvintele cheie identificate la punctul anterior, este important să oferi conținut relevant, în care termenii de interes sunt integrați discret, dar eficient.
- Audiența rămâne pe primul loc
Deși pare evident, foarte multe persoane uită de faptul că cea care va citi conținutul creat este audiența brandului respectiv. Din acest motiv, este important să oferi un conținut atractiv, care abundă în informații esențiale din domeniul în care activezi. În plus, acestea trebuie gândite în funcție de grupul țintă căruia i te adresezi.
Alte sfaturi de care să ții cont
- Titlul este extrem de important. Dincolo de faptul că este valoros din punctul de vedere al procesului de optimizare, un titlu atractiv ii poate convinge pe utilizatori sa citească conținutul articolului sau să dea click pe alt link;
- Greșelile de gramatică sau de ortografie nu își au locul într-un text de calitate;
- Când vrei sa creezi un articol ușor de parcurs, este important sa apelezi la subpuncte și să utilizezi cât mai multe subtitluri și paragrafe.
Acestea au fost doar câteva sfaturi utile pentru cei care vor să afle cum arată conținutul SEO de succes. Dacă vrei să descoperi mai multe informații din acest domeniu, nu ezita să accesezi site-ul www.iagency.ro, o agenție cu peste 15 ani de experiență în SEO și marketing online!