Clienţii ING Bank România care deţin smartphone –uri pot achita facturile cu ajutorul telefonului, prin intermediul serviciului ING Fst Pay, a anunţat astăzi banca.
Pentru a achita factura clientul va scana codul de bare cu ajutorul camerei foto. Pasul doi va fi confirmarea tranzacţiei. În urma scanării codului, datele de plată vor fi încărcate automat, fără a mai fi necesară realizarea altor acţiuni suplimentare.
Potrivit băncii, noua facilitate este varianta adaptată pentru telefoanele mobile a serviciului ING Plăţi Express, sistemul de plăţi fără numerar disponibil în toate unităţile Self Bank din sucursalele ING.
Prin intermediul versiunii pentru smartphone-uri se pot realiza de asemenea accesarea şi verificarea situaţiei conturilor, efectuarea de plăţi şi trasferuri în lei între conturile curente deschise la ING Bank sau către conturi deschise la alte bănci, verificarea istoricului tranzacţiilor recente sau efectuarea de schimburi valutare.
Aplicaţia pentru smartphone este disponibilă pentru telefoanele cu sisteme de operare iOS şi Android şi poate fi utilizată în toate reţelele de telefonie mobilă. Autentificarea se realizează cu ajutorul Digipass-ului, folosind codul de utilizator şi parola deja înregistrate pentru ING Home Bank.
De la lansarea proiectului, acum câteva luni, şi până acum, clienţii ING au realizat circa 3.500 de accesări ale aplicaţiei. ING se aşteaptă ca serviciul să ajungă la 50.000 de accesări.
"Ne aşteptăm ca viitorii clienţi să folosească aplicaţia mai întâi pentru verificarea balanţei şi mai apoi pentru tzranzacţii. Zona de plăţi va necesita ceva timp, aşa încât clientul să se simtă confortabil să facă tranzacţia", a spus Ştefan Radu, director direct channels în cadrul ING Retail Banking.