Lidl este magazinul preferat pentru foarte mulți români, pentru că produsele sunt mai ieftine și, în plus, există tot felul de reduceri. Doar că, acuză un fost angajat, rețeaua folosește o serie de trucuri pentru a-și păcăli clienții.
Un fost angajat al lanțului de magazine a dezvăluit strategia pe care Lidl o are în ceea ce privește produsele ecologice. În reclamele magazinului se folosesc multe produse de la Bioland, a căror imagine bună ar trebui să sporească încrederea în produsele ecologice de marcă proprie ale Lidl.
Cum își păcălește Lidl clienții
Însă, potrivit fostului director de marketing de la Lidl, oricine care își face cumpărături de la agricultori știe cât de mult costă produsele ecologice. Prețurile mari devin însă o problemă pentru lanțul de supermarketuri, care vrea să-și mențină politica de prețuri reduse. În acest scop, a fost creat sigiliul ecologic intern „Bio Organic”.
Produsele care se încadrează în această categorie sunt făcute în mod deliberat pentru a fi similare din punct de vedere vizual cu produsele Bioland. Ambele sigilii sunt folosite pe produsele Lidl, motiv pentru care apare confuzia, deoarece clienții care nu se uită cu atenție ar recunoaște cu greu diferența și ar crede că achiziționează un produs Bioland.
Însă, produsele din marca „Bio Organic” sunt mai slabe din punct de vedere calitativ comparativ cu cele de la Bioland și prin urmare sunt și mai ieftine, atât la vânzare, cât și la cumpărare. „Lidl a vrut să își încurce clienții cu acest truc”, a spus fostul director de marketing al Lidl.
Probleme la aplicația pe care clienții Lidl o folosesc
O nouă strategie a Lidl este folosirea ofertelor digitale, pe care clienții le pot vizualiza pe aplicația instalată pe telefonul mobil. Cu această aplicație cumpărătorii pot obține reduceri și oferte de toate tipurile, iar produsele sunt variante. În plus, în aplicația Lidl Plus, bonurile de casă pot fi înlocuite cu un bon de casă digital, în aplicație.
Însă, un client Lidl din Germania a raportat la poliție o problemă gravă. Este vorba de faptul că, pe aplicațiile mobile,conturile sunt sparte, iar datele sunt furate, la fel și banii. Clientul și-a descris problema pe Facebook și i-a avertizat pe ceilalți clienți cu privire la posibilitatea de a pierde până la câteva sute de euro, potrivit ziarulromanesc.at.