Dar la o săptămână după ce a listat produsul pe Kickstarter, în decembrie 2015, antreprenorul a avut surpriza să găsească produse aproape identice la vânzare pe magazinul online AliExpress, deţinut de Alibaba. Cel mai ieftin model costa 10 dolari. Asta în condiţiile în care Sherman cerea pentru dispozitivul lui 47 de dolari. Unii dintre producătorii chinezi au furat chiar şi numele dat de antreprenor dispozitivului – Stikbox Selfie Stick.

Inevitabil, oamenii l-au întrebat de ce cere atât de mulţi bani pentru un dispozitiv care poate fi comandat în China la un preţ mult mai mic. 
 Antreprenorul a încercat să contacteze producătorii de clone din China care i-au furat ideea şi să îi ameninţe cu procese, dar, cum era de aşteptat, aceştia l-au ignorat. 

 Din fericire, Sherman a reuşit să strângă 43.000 de dolari pe Kickstarter, însă faptul că în China există deja multe clone ale produsului său înseamnă că va vinde mult mai puţine Stikbox-uri decât şi-ar fi imaginat.