Show-urile culinare de la TV sunt în plin avânt, iar jurații care dau sau nu savoare emisiunilor se numără printre vedetele cele mai populare. Avantajele publicității se reflectă și în afacerile Chefilor.
● Cătălin Scărlătescu. Chef-ul de la Howard Johnson a intrat pe micul ecran în 2012, în juriul „MasterChef”, la ProTV. După patru sezoane, juratul a părăsit emisiunea care l-a consacrat și s-a mutat în juriul „Hell’s kitchen - Iadul bucătarilor”, la Antena 1. De curând, Scărlătescu a lansat propria gamă de produse din carne - „Mici, sarmale și cârnați by Cătălin Scărlătescu”, în colaborare cu producătorul Integra, produse intrate în lanțuri de hipermarketuri. Luna trecută, juratul și-a lansat și un site, un loc de unde pot fi comandate articole „by Chef Cătălin Scărlatescu”, precum șorțuri de bucătărie, tunici de bucătar sau tigăi. Scărlătescu a reprezentat România în campania „A Taste of Europe”, iniţiată de Parlamentul European, iar ziarele au scris că, pentru un eveniment, trebuie să scoți din buzunar
● Florin Dumitrescu. Fostul jurat „MasterChef”, acum trecut la emisiunea concurentă, și-a deschis anul acesta un local în București. Restaurantul Tapo are specific mediteranean, iar Chef-ul i-a luat alături pe doi dintre foștii concurenți, Bogdan Alexandrescu „Dexter” și Alex Petriceanu. „D’Artagnan”. De curând, juratul a lansat propria linie de sandvișuri, ce au intrat în hipermarketuri. Produsele au primit însă multe critici.
● Nicolai Tand. Juratul de la Top Chef, pe Antena 1 și „Star chef” pe Antena Stars, este chef la propriul său restaurant, „La Cantine de Nicolai”, cu specific franțuzesc. Chef Nicolai Tand a bătut palma și cu lanțul McDonalds, pentru noile sale salate „a la Chef Nicolai Tand”.