Cosmin Cernat, cu familia prin SUA si Bahamas

Prezentatorul emisiunilor "Fluier de start" si "Fluier final" de la Kanal D, a ales sa-si petreaca vacanta in Statele Unite ale Americii si in Insulele Bahamas.

Acesta a fost insotit, bineinteles, de sotia sa, Monica, si de fiica lor, Ayana. In prima parte a excursiei din Statele Unite am fost pe coasta de est, la Miami, iar apoi pe coasta de vest. Am fost in „orasul luminilor” - Las Vegas, iar dupa o saptamana am ajuns in cosmopolitul Los Angeles si ne-am incheiat excursia din State in Dallas, Texas.

Dupa aceste doua sapamani am hotarat sa alocam cateva zile odihnei, drept urmare, ne-am dus sa ne relaxam pe Insula Paradise din Bahamas.

Pe urmele lui J.R.

In fiecare oras in care am stat, ne-am plimbat foarte mult pentru a reusi sa vedem cat mai multe puncte de atractie turistica ale acestuia, insa ne-am oprit si in orase mai mici pe care le tranzitam. Cel mai mult ne-au placut parcul de distractii Disneyland, Muzeul Figurilor de Ceara, Sea World din Los Angeles, iar in Texas am vizitat faimoasa ferma Southfork din serialul „Dallas”.

Disneyland, atractia principala pentru parinti si copii

In primul rand, ne-a impresionat stilul de viata de acolo - este cu totul altceva decat in Romania. Din punct de vedere turistic, nu pot sa spun ca m-a impresionat ceva in mod deosebit, desi sunt foarte multe locuri frumoase acolo. Pe Ayana bineinteles ca a incantat-o vizita la Disneyland, loc care mi-a placut si mie mult, caci in momentul in care intri acolo e ca si cum ai patrunde intr-o tara a povestilor, unde este o alta lume, in care exista numai zambete si buna-dispozitie.

Scuba diving in Bahamas Mie imi place foarte mult sa fac scuba diving. In timpul unei astfel de sesiuni, in Bahamas, am vazut pe fundul apei o scoica mare si foarte frumoasa. Insa, cand am vrut sa o ridic, m-am lovit la picior si m-am taiat destul de tare. Desi eram ranit, nu am renuntat si, pana la urma, am reusit sa iau scoica. Aceasta sta acum pe un raft din biblioteca cumnatei mele din America, pentru ca i-am daruit-o ei.

In cautarea unor destinatii noi

Deocamdata, nu ne-am facut niciun plan referitor la o alta excursie in Statele Unite. Ne-am simtit minunat acolo si ne-am intoarce oricand, dar sunt atat de multe locuri frumoase de vizitat in Europa, precum si pe celelalte continente, incat preferam sa le descoperim pe acestea decat sa mergem unde am mai fost.

Insa am incercat sa ne convingem prietenii sa aleaga SUA ca destinatie de vacanta si chiar am reusit. Argumentul suprem au fost fotografiile din vacanta si relatarea experientei noastre.

Din punctul nostru de vedere, Statele Unite chiar merita sa fie vizitate, in primul rand pentru ca sunt locuri foarte diferite de ceea ce regasesti pe continentul european si au o oferta turistica pentru toate gusturile.

CAZARE

Calitatea serviciilor oferite de americani

> Pe cat de mare este oferta turistica in Statele Unite ale Americii, pe atat de mare este si oferta de cazare. Poti sa alegi un hotel de trei sau patru stele, insa preturile sunt cam piperate, sau poti sa mergi la pensiuni.

> Oricum, oriunde te-ai caza in America, serviciile sunt de calitate foarte buna, iar preturile difera destul de mult de la stat la stat.

>  In Los Angeles, am ales Hotelul Cecil, de trei stele, unde o camera dubla costa 60 de dolari.

RESTAURANT

Bucatarie internationala

> Spre deosebire de tarile mai mici care au si o identitate nationala foarte conturata, in Statele Unite ale Americii nu poti sa vorbesti despre restaurante cu specific american sau mancare traditionala.

> Acolo gasesti restaurante cu specific din ce tara vrei tu: de la chinezesc si thailandez, pana la italienesc sau romanesc.

> Pe langa restaurante, exista foarte multe fast-fooduri unde mancarea este foarte ieftina.

SFATURI

Distractie la Miami, shopping in Los Angeles

> Ii sfatuiesc pe turisti sa aiba grija la felul in care isi aranjeaza bagajele, pentru ca la aeroport sunt niste reguli foarte stricte in ceea ce priveste numarul de valize pe care il poate avea o persoana.

> Le recomand sa incerce cluburile din Miami daca vor sa se distreze noaptea, iar pentru shopping le recomand Los Angeles.

> Daca ajungeti impreuna cu familia la Los Angeles, vizitati neaparat parcul de distractii Disneyland. Nu trebuie ratat.