Cora România intră pe piaţa mall-urilor

Cora România intră pe piaţa mall-urilor

Compania România Hypermarche, operatorul lanţului de hypermarketuri Cora, pregăteşte dezvoltarea a trei mall-uri pentru următorii doi ani în Constanţa, Braşov şi Bacău, proiecte ce vor atrage o investiţie ce se apropie de 300 milioane de euro.

Francezii au investit în ultimii doi ani 50 milioane de euro în achiziţia a 40 hectare de teren în România. La Constanţa, oraşul care va găzdui primul mall Cora, terenul are o suprafaţă de 5 ha pe care va fi desfăşurat un centru comercial în suprafaţă de 150.000 mp.

Valoarea de investiţie în acest proiect se ridică la 100 milioane de euro, bani asiguraţi de divizia de investiţii a Cora, denumită Cora Invest din Franţa.

"Noi operăm multe mall-uri în vestul Europei, dar nu avem niciunul în România. La Constanţa va fi primul şi pe viitor vom continua să ne dezvoltăm. La începutul lui 2012 vom începe lucrările concomitent la Braşov şi Bacău. Proiectele vor fi similare, cu amendamentul că cel din Bacău va fi puţin mai mic", a declarat Philippe Lejeune, director general Cora România.

Retailerul are rezervaţi deja 8.500 mp în Constanţa, însă pe lângă hypermarket vor mai exista alte 150 de magazine ce vor ocupa circa 25.000 mp, cinematografe pe 3.000 mp, food court de 3.600 mp şi 1.500 locuri de parcare.

Proiectul, denumit Corall, va fi inaugurat în semestrul doi al anului viitor, iar de închirierea sa se ocupă CB Richard Ellis.

"Simţim că economia se va relansa anul viitor şi e un plan bun să avem lansat mall-ul pentru acea perioadă. Lucrăm deja la fundaţie în Constanţa“, a menţionat Lejeune.

Lanţul Cora, marcă a România Hypermarche, care face parte din grupul Louis Delhaize, a intrat în România în 2003 şi are cinci unităţi în România, trei în Bucureşti, una în Baia Mare şi alta în Cluj-Napoca.

Şi grupul Carrefour a stabilit recent dezvoltarea unui mall la Ploieşti, în parteneriat cu fondul sud-african de investiţii NEPI.

Ne puteți urmări și pe Google News