Clotilde Armand nu-și îndeplinește obligațiile de a sta de vorbă cu cetățenii din Sectorul 1, chiar dacă în prezent nu mai poate invoca restricțiile din pandemie, așa cum a făcut-o imediat după preluarea mandatului său.
Clotilde Armand nu a acordat nicio audienta de cand este primar la Sectorul 1, invocând pandemia. Totodată, permite accesul presei în primărie doar cu acordul ei sau al unui funcționar şi interzice „persoanele care denigrează în mod constant şi neîntemeiat, în spațiul public, imaginea Sectorului 1”. PSD Sector 1 va ataca in instanță restricțiile: „Abuzul e cu atât mai grav, cu cât, pe spețe similare, primarul a pierdut repetat în instanță”
Clotilde Armand recunoaște că nu a acordat nicio audiență din octombrie 2020
Asistăm la un nou scandal legat de Primărița Sectorului 1, Clotilde Armand. De data aceasta, edilul USR s-a demascat singur, printr-un document semnat cu propria mână.
După cum veți citi în documentul de mai jos, la solicitarea consilierei locale Daniela Popa (liderul grupului PSD din Consiliul Local al Sectorului 1), Armand recunoaște că nu a acordat nicio audiență din octombrie 2020, de când a preluat mandatul edilitar. Oricât pare de bizar, USR-ista invocă restricțiile pandemice, dar nu suflă un cuvant despre perioada de după 8 martie 2022, când starea de alertă şi restricțiile aferente au fost ridicate.
Răspunsul Clotildei Armand a fost publicat pe data 23 februarie 2023, de către Alexandru Petrescu, fost ministru al Comunicațiilor şi vicepreședinte al PSD Sector 1.
Răspunsul Primăriei Sectorului 1
„Primarul Sectorului 1 si-a început exercitarea mandatului in luna octombrie anul 2020, iar în contextul creat de pandemia de Covid-19, situație generată până în luna martie 2022, autoritatea publică locală executivă a apreciat ca fiind necesare măsurile de evitare a interacțiunii cu un număr mare de persoane în spaţii închise.
La nivelul Serviciului Tehnica Legislativă, Secretariat și Arhivă, toate cererile de audiență adresate Primarului Sectorului 1 au fost analizate și s-au cerut puncte de vedere structurilor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 1 cu atribuții în domeniu, Compartimentului de Strategii de Dezvoltare Durabilă, Programe, Proiecte, Compartimentului Fond Imobiliar, Serviciului Autorizații de Funcționare și Servicii Publice, Serviciul Urmărire Contracte, Lucrări, Reabilitare Termică și Energii Alternative, Direcția Publică de Evidență a Persoanelor și Stare Civilă Sector 1, respectiv instituțiilor subordonate Primarului Sectorului 1, Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului a Sectorului 1, Administrația Domeniului Public Sector 1, Poliția Locală Sector 1, în vederea comunicării către petent a soluțiilor legale.
Reprezentanții acestor structuri au analizat problemele ridicate de către cetățeni și au întocmit răspuns pentru fiecare cerere / problema sesizată, în conformitate cu prevederile art. 8 din Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor”, scrie luju.ro.