ATENȚIE! Ce trebuiau să facă toți clienții ENEL până la 1 octombrie și ce riscă dacă nu au făcut asta

Clienții ENEL, dar și ai celorlalți furnizori de energie electrică aveau obligația până la 1 octombrie să-și reînnoiască contractele cu companiile.

Obligația vine în urma Ordinului Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) nr.88/2015 privind aprobarea contractelor cadru de furnizare a energiei electrice pentru clienții casnici și noncasnici, informează Bugetul.ro.

Procesul de reconectare a început încă din anul 2015, însă fiind vorba de un număr foarte mare de clienți, acesta s-a finalizat de-abia pe 1 octombrie 2017.

Clienții au avut la dispoziție 30 de zile pentru semnarea și returnarea contractului către furnizor, prin poștă, potrivit ordinului ANRE.

În situația în care contractul nu a fost trimis în ceele 30 de zile, actul este considerat ca intrând în vigoare fără semnătura abonatului.