Există tricouri cu steagul francez, macaroane alb-roşii-albastre, dar şi punguţe pentru cumpărături, chiloţi, brăţări, ceasuri cu înscrisul Libertè, Égalite, Fraternité. Gadgeturile, potrivit  HuffPost France, sunt în total 56 obiecte diferite, asigură produătorii şi sunt cu rigurozitate „Made en France ”.

Raţiunea acestei iniţiative stranii? Finanţarea lucrărilor de refacere a Palatului Elysée, pentru (spun cei din anturajul lui Macron), ''a da o a doua tinereţe'' locuinţei preşedintelui Republicii franceze.

''Lucrările au demarat la începutul lui 2018 – se citeşte pe site-ul 'Boutique de l'Élysée' – şi viitorul şantier va fi acela al Sălii petrecerilor. Dar totul are un cost şi tocmai de aceasta o parte din încasările făcute în urma vânzărilor acestor gadgeturi (12%) va merge spre finanţarea lucrărilor''. Începând cu 2019 produsele vor putea fi achiziţionate şi peste hotare: ''O distribuţie mai largă – se explică de la palat – va permite o difuzare mai mare a mărcii, a valorilor republicane şi a culturii franceze''.