În unele situații, există posibilitatea ca un cazinou online să îți blocheze contul. Pentru a nu ajunge în această situație, ți-am pregătit un ghid cu cele mai întâlnite motive pentru care un cazino online îți blochează contul și ce să faci dacă ajungi în această situație.
Cel mai întâlnit motiv pentru care un cazinou online îți blochează contul este dacă ai mai multe încercări nereușite de conectare. În cazul în care ai introdus parola greșit de mai multe ori, accesul tău va fi blocat temporar. Cazinoul va suspecta automat că o persoană neautorizată încearcă să îți acceseze contul și îl va bloca pentru a-l proteja. În cazul în care chiar ai uitat parola, e important să știi că, la fiecare operator, ai o secțiune specială. Apeși pe „Am uitat parola” sau „Resetare parolă”, introduci datele și vei primi pe e-mail instrucțiunile pentru resetarea parolei.
Un alt motiv pentru care contul poate fi suspendat este legat de verificarea obligatorie. După ce ți-ai făcut contul, ai 30 de zile la dispoziție în care ești obligat să îl verifici. Procesul este foarte simplu, deoarece trebuie doar să încarci pe platformă sau să trimiți prin e-mail un document prin care să demonstrezi că ești chiar persoana care și-a făcut contul și că ai vârsta minimă legală, de 18 ani. Așadar, n-ar trebui să ai probleme din acest punct de vedere. Ține cont că, dacă nu îndeplinești acest pas, nu vei putea efectua nicio retragere și nici să te bucuri de aceasta.
Cazinourile nu tolerează vânătorii de bonusuri
Un alt motiv pentru care cazinourile pot decide blocarea conturilor este legat de exploatarea campaniilor promoționale. Au existat cazuri în care unii jucători și-au mai făcut un cont pe numele soției sau al unor prieteni, tocmai pentru a încasa noi bonusuri. Acest lucru nu respectă termenii și condițiile cazinourilor și duce la închiderea conturilor. Nu ai nicio scuză să îți faci mai multe conturi la un cazinou online, ținând cont de numeroasele campanii de marketing desfășurate în România.
Pe portalurile specializate, găsești zilnic o mulțime de campanii de tip bonus fara depunere, rotiri gratuite și altele. Așadar, chiar nu merită să îți faci mai multe conturi la un singur operator și să riști să te trezești cu ele închise. Ține cont că operatorii au instrumente avansate pentru a detecta jucătorii care recurg la astfel de metode. Ei analizează IP-urile și chiar adresele MAC. În plus, detectează și tipare, astfel că te vor prinde dacă încerci această metodă.
Activitățile frauduloase nu sunt nici ele tolerate de platformele online. În cazul în care furnizezi informații false, contul tău va fi automat blocat. Dacă încerci să folosești date personale sau bancare care nu îți aparțin, rezultatul va fi același. În plus, dacă cazinoul detectează că un jucător se folosește de diverse strategii pentru a trișa, contul său va fi închis din nou.
În cazul în care te afli în una dintre situațiile de mai sus și contul tău la cazinou online este blocat, singurul pas pe care îl poți face este să iei legătura cu departamentul de relații cu clienții al respectivului operator. Chiar dacă situația în sine este neplăcută, păstrează un ton calm și prietenos, pentru că, astfel, șansele ca problema ta să se rezolve mai rapid vor fi mai mari. Poți contacta operatorul prin chat, e-mail sau direct prin telefon.