Liga Campionilor dar și meciurile din campionatele interne au făcut ca luna august să aducă în prim-plan site-urile de pe domeniul sportiv, care au înregistrat o creștere explozivă a numărului de afișări în România.
Asta în timp ce site-urile de știri au intrat pe o pantă cu pierderi de trafic, inclusiv la digi24.ro, scrie Capital.ro.
Astfel, cel mai accesat site din România, conform datelor de la SATI pentru luna august, este digisport.ro, care a înregistrat peste 86 de milioane de afișări, într-o spectaculoasă creștere de la 67 de milioane, în luna precedentă.
Digisport a fost urmat de un alt site pe sport, gsp.ro, cu 82 de milioane de afișări, în creștere cu 10 milioane de afișări față de luna iulie.
Site-ul digi24.ro, ocupantul tradițional al locului 1, pierde, așadar, 2 poziții în clasament și se duce abia pe locul al treilea, suferind și un minus de aproximativ 11 milioane de afișări, adică circa 10% din trafic.
Următorul clasat este site-ul cancan.ro, cu o creștere de afișări dar și cu o sensibilă scădere a numărului de unici.
Supriza clasamentului este un alt site de sport. Este vorba despre prosport.ro, care sare de la 45 de milioane de afișări la 62 de milioane de afișări într-o singură lună, fapt care vine să confirme încă o dată că în luna august românii au fost îndeosebi interesați de evenimentele sportive ale momentului.
StirileProTV, principalul site de stiri al trustului din Pache, înregistrează în luna august o scădere de aproximtiv 3 milioane de afișări.