YouTube este o adevărată mașină de făcut bani pentru creatorii talentați. Cu toate acestea, pentru a profita de pe urma YouTube, canalele trebuie mai întâi să ardă anumite etape și să-și demonstreze valoarea platformei.
O treime din populația lumii, adică 2,7 miliarde din 7,9 miliarde de oameni, sunt utilizatori activi lunar pe YouTube. Dar succesul nu este garantat pentru canalele și creatorii YouTube aspiranți.
Din 2,7 miliarde, doar 114 milioane de oameni și-au creat conturi YouTube. Și puțin peste două milioane în total s-au alăturat programului de monetizare de acest canal. Câștigurile YouTube ale Blackpink, o formație coreană sunt de 69,2 milioane USD - 103,8 milioane USD.
Cea mai mare trupă pop de fete de pe YouTube și-a deschis contul pe 29 ianuarie 2016. Pe 8 august 2016, Blackpink și-a încărcat prima melodie, „Boombayah” și boom: melodia a devenit virală.
Câștiguri de 254 de milioane de dolari
Acum, canalul YouTube al lui Blackpink este cel mai mare canal coreean. Câștigurile YouTube ale lui Vlad și Niki sunt de 168,8 milioane USD - 254,4 milioane USD. Cei doi copii Vlad și Niki au un canal de divertisment pentru cei mici lansat în aprilie 2018. În ultimii șase ani, familia Vashketov a muncit cu sârguință pe platformă și a creat 651 de videoclipuri cu o durată medie de 35 de minute.
Ei rulează 25 de canale – dintre care 23 au peste un milion de urmăritori – iar două sunt aproape de un milion la momentul publicării. Câștigurile din online ale PewDiePie sunt de 58,4 milioane USD - 87,86 milioane USD.
Felix Arvid Ulf Kjellberg, cunoscut în întreaga lume ca PewDiePie, este un animator și muzician. Câștigurile YouTube ale lui Nastya sunt estimate la 194,4 milioane USD - 291,6 milioane USD.
Regele este Jimmy Donaldson
Nastya este un adorabil YouTuber ruso-american în vârstă de zece ani, care creează videoclipuri legate de copii. Câștigurile din online ale MrBeast sunt estimate între 84,7 milioane USD - 127 milioane USD MrBeast este cu adevărat o bestie atunci când vine vorba de crearea de conținut captivant și de a obține profituri. „
Regele YouTube”, James Stephen „Jimmy” Donaldson, creează videoclipuri provocatoare. Cu mize mari și conținut masiv centrat pe cadouri pentru miliardele sale de spectatori.