MESAJELE pe Facebook pot aduce SUME IMPRESIONANTE în buzunare! IATĂ CARE SUNT PREȚURILE și cât câștigă cele mai urmărite VIP-uri!

MESAJELE pe Facebook pot aduce SUME IMPRESIONANTE în buzunare! IATĂ CARE SUNT PREȚURILE și cât câștigă cele mai urmărite VIP-uri!

Dacă milioane de oameni te urmăresc pe Youtube, Facebook sau Instagram poți câștiga și sute de mii de dolari

Se știe că imaginea unei vedete este o bună reclamă pentru a vinde un produs, iar dacă până acum doar mass-media putea beneficia de acest avantaj, internetul preia, ușor-ușor, puterea. Tendinţă a crescut exponenţial în ultimii ani datorită în special reţelelor de socializare, anunță http://www.businessmagazin.ro.

Potențialul se vede în postările pe Facebook, Twitter și Instagram, intens folosit de persoanele publice. Astfel, fie că este vorba de mari vedete internaționale, precum jucătorul de fotbal Cristiano Ronaldo care după ce a primit un ceas de la TAG Heuer, a multumit pe Instagram companiei, sau de vedete auhtone care „recomandă” zilnic diverse obiecte, câștigurile cresc.

Printre „campionii” reclamelor de la noi, se numără Daniela Crudu, care aproape nu are nicio conversație cu publicul său, dar și Bianca Drăgușanu. Câștigurile nu sunt de neglijat, iar Adelina Pestrițu, sau Andreea Raicu și-a făcut o meserie din asta și au renunțat la TV, pentru Internet.

Ne puteți urmări și pe Google News

Din ianuarie până acum peste 200.000 de postări pe Instagram au fost insoţite de hashtag-urile #ad, #sp sau #sponsored (reclamă) conform datelor Captiv8, o platformă ce leagă brandurile de aşa zişii "influencers" (persoane populare pe reţele sociale) din social media. Pentru companii este o metodă foarte bună de a ajunge la potenţiali clienţi. De exemplu, Ronaldo are peste 240 de milioane de fani (Facebook+Instagram+Twitter). Adelina Petrițu a strâns în jur de un milion și jumătate de prieteni virtuali numai pe Facebook, iar fiecare postare a ei este urmărită de zeci de mii de prieteni virtuali.

De asemenea, reţelele de socializare ajută brandurile să ajungă la tinerii care, de exemplu, urmăresc o vedetă pe Snapchat, prin care aceştia au impresia că pot vedea o parte din viaţa personală a vedetelor. Astfel companiile pot interacţiona altfel cu audienţa, mult mai eficient decât reclamele tradiţionale, dar acest lucru nu este ieftin. Vedetele sau "influecerii" pot câştiga cu 3-7 milioane de urmăritori pot câştiga în medie 187,500 de dolari pe o postare pe Youtube, 93,750 pe o postare pe Facebook sau 75,000 de dolari pentru o postare pe Instagram sau Snapchat.