Acolo deţinea mai multe proprietăţi, aflate însă acum în ruină, au spus oamenii locului pentru EVZ. 

în plus, SOV a dechis, prin firma PSV Company controlată indirect, aşa-numite “benzinării” plutitoare în Deltă. Însă, din ceea ce a apărut în presă, e vorba doar de două tancuri pentru alimentarea bărcilor cu carburanţi, care au fost avizate de Liviu Mihaiu la o săptămână după ce a fost instalat în funcţia de guvernator al Deltei Dunării, în septembrie 2008.

Presa scria, în 2011, relatând povestirile localnicilor, că cele două benzinării plutitoare au apărut la scurt timp după ce Sorin Ovidiu Vântu a fost deranjat de faptul că a trebuit să aştepte la coadă pentru a-şi alimenta barca rapidă de lux, model „Ranger“, la benzinăria de la Crişan. 

Grăbit şi nervos, Vântu ar fi spus că decât să stea el la coadă, mai simplu îşi face benzinăriile lui. În 2011, aceste benzinării ar fi intrat deja în conservare, mai nota presa, pentru că nu mai erau rentabile, deşi, în 2009, Gheorghe Şupeală, cel care conducea PSV, spunea că vânzările merg foarte bine, la 20 de tone pe lună, aşa încât afacerea ar putea fi extinsă.  

Tot în Deltă, chiar dacă nu apare menţionat expres ca proprietar al lor, Vântu deţine hoteluri sau complexuri turistice, însă de ele s-a ales praful. Cum s-a ajuns acolo?


Din informaţiile deţinute, omul de afaceri avea în proprietate hotelul Marea Neagră din Sulina, în care însă nu a investit nimic, astfel încât a ajuns în paragină. Totodată, SOV cumpărase fostul complex Lebăda din Crişan, acolo unde omul de afaceri îşi petrecea majoritatea timpului în timpul verii, dar şi complexul „Roşu“. El mai avea, de asemenea, complexul Salcia din Maliuc.

Toate aceste hoteluri/pensiuni sunt sub sechestru de mulţi ani, aşa încât au ajuns în paragină, ne-au declarat surse din piaţă. Măsura asiguratorie a fost dispusă de procurori în dosarul privind falimentarea Petromservice, deschis în 2008, în care SOV a şi fost condamnat definitiv, chiar în urmă cu o săptămână, la 6 ani şi 2 luni de închisoare. 

ntu mai deţinea o flotă de nave rapide, printre acestea numărându-se câteva exemplare de şalupe „Ranger" cu motoare de 300 de cai putere, preţul unei astfel de ambarcaţiuni ridicându-se la peste 60.000 euro.