Cea mai mare companie din România, OMV Petrom, a obţinut un profit net în 2010 de 1,8 miliarde lei, cu peste 31% mai mult decât cele 1,37 miliarde obţinute în 2009. Pe partea de distribuţie de produse petroliere, OMV Petrom Marketing a avut un profit net de 113,3 milioane lei, de peste două ori mai mare faţă de cel de 35,8 milioane lei din 2009.

MOL România Petroleum Products a avut un profit de peste 82 milioane lei în 2010, faţă de cele 73,7 milioane lei din 2009. Cifra de afaceri a crescut până la 2,67 miliarde lei, faţă de 1,9 miliarde lei în 2009.

Totuşi, nu toată lumea a ieşit pe plus. Creşterea costurilor şi scăderea puterii de cumpărare a românilor a determinat şi accentuarea pierderilor în anumite cazuri.

Lukoil România a avut anul trecut o cifră de afaceri de 4,56 miliarde lei, cu 38% mai mare faţă de cele 3,29 miliarde lei din 2009. Pierderile însă s-au adâncit în 2010, până la 165,7 milioane lei, faţă de 84 milioane lei în 2009.

Rompetrol Rafinare a avut o cifră de afaceri mai mare în 2010, de 7,1 miliarde lei, faţă de 6,28 miliarde lei în 2009. Pierderile companiei au fost însă mai mari, de la 474 milioane lei în 2009 la 669,8 milioane lei în 2010. Pe partea de distribuţie de produse petroliere, Rompetrol Downstream a avut afaceri de 6,14 miliarde lei şi pierderi de 98,85 milioane lei în 2010, faţă de o cifră de afaceri de 5,25 miliarde lei şi pierderi de 82,54 milioane lei în 2009.