Listarea la Bursă în următorii doi ani, deschiderea unui birou în Dubai, lansarea unui produs revoluţionar şi propulsarea Bit- Defender în poziţia de cel mai bun produs de securitate din lume sunt principalele obiective din agenda lui Florin Talpeş, CEO Softwin.
Anul trecut, Talpeş a reuşit să aducă BitDefender pe rafturile celui mai mare retailer la nivel mondial, Wal-Mart. "Acum, suntem în Wal-Mart cu propriul brand. E un mare succes. Suntem pe cale să ajungem în toate marile lanţuri de retail americane", a arătat creatorul BitDefender, într-un interviu acordat revistei "Capital".
În prezent, produsele BitDefender sunt distribuite în peste 180 de ţări. De pildă, soluţia românească de securitate este cea mai folosită în Franţa. "Noi, românii, avem nevoie de starea de spirit potrivită, de atitudine. Avem mult prea mare modestie atunci când ne gândim la posibilul nostru succes. Ne gândim că am putea fi de succes aici, la mine în oraş, în regiune, iar în România e deja foarte ambiţios. Alte ţări au gena globalizării sau a imperialismului", afirmă omul de afaceri.
Un nou produs. Nume de cod: Gonzales
Pentru anul acesta, compania sa şi-a setat mai multe obiective, printre care consolidarea poziţiei pe pieţe precum Orientul Apropiat.
De asemenea, Softwin va lansa un produs care, potrivit spuselor lui Florin Talpeş, va revoluţiona piaţa de securitate. "Va fi un produs care va sparge nişte bariere în termeni de performanţă. Este vorba despre un produs cu nume de cod intern Gonzales şi care deja se află în teste în laboratoarele din Vest. Nu pot să dau mai multe detalii, doar că produsul va fi lansat în mai-iunie", a mai spus acesta.
"Noi, românii, avem mult prea mare modestie atunci când ne gândim la posibilul nostru succes." FLORIN TALPEŞ, CEO Softwin