Ce elemente definesc calitatea pantofilor? Recomandări ale reprezentanților ANNA CORI (P)

Ne dorim să ne simțim confortabil în orice ținută, să fim prezentabili și chiar să emanăm eleganță și rafinament. Orice detaliu trebuie să fie foarte bine pus la punct, de la pantofi până la haine și alte accesorii. Dacă în trecut pantofii erau doar o completare a ținutei, în prezent situația stă invers: aceștia sunt cei care definesc stilul. Pentru ca nimeni să nu dea greș atunci când alege o pereche de pantofi, reprezentanții ANNA CORI oferă în rândurile următoare câteva recomandări utile.

Brand-ul autohton ANNA CORI comercializează produse de încălțăminte, marochinărie și accesorii din piele naturală, având o rețea de 36 de magazine fizice la nivel național. Prezența online a brand-ului nu putea să lipsească din ecuație: gama completă a produselor ANNA CORI poate fi vizionată accesând site-ul oficial www.annacori.com/ro/.

Să vedem ce caracteristici trebuie să îndeplinească pantofii pentru a se încadra în categoria premium.

Materialele din care sunt realizați – prima emblemă a calității

Nu se poate vorbi despre calitate premium a pantofilor atunci când materia primă utilizată în procesul de fabricație lasă de dorit din acest punct de vedere. Încălțămintea trebuie să fie confortabilă, aspectuoasă și nu în ultimul rând rezistentă, motiv pentru care folosirea celor mai bune materii prime pentru fabricarea pantofilor trebuie să fie prioritatea numărul 1.

Deloc surprinzător, produsele comercializate sub brand-ul ANNA CORI respectă în totalitate acest criteriu. Pantofii, gențile, produsele de marochinărie și accesoriile sunt realizate din piele naturală de cea mai bună calitate.

Procesul tehnologic de realizare a pantofilor – un criteriu definitoriu pentru calitatea încălțămintei

Maniera în care sunt realizați pantofii, mai exact întregul proces parcurs de la stadiul de materie primă până la cel de produs finit, se reflectă de asemenea în nivelul calitativ final. Fiecare etapă, fiecare proces trebuie să se desfășoare „ca la carte”.

Cei care vizitează magazinele fizice ANNA CORI sau care aleg varianta achiziției online accesând site-ul www.annacori.com/ro/ trebuie să conștientizeze un lucru: în spatele brand-ului stă o tradiție de peste 27 de ani. Toate produsele comercializate în magazinele acestui brand sunt realizate în fabrica DENIS, o unitate cu peste 500 de angajați, tehnologii moderne și procese de fabricație foarte bine puse la punct.

Inițial fabrica DENIS era un mic atelier cu doar 5 angajați, în care încălțămintea se realiza manual. În prezent, materia primă de calitate premium este valorificată într-un mod excepțional, prin procese de coasere, tăiere, croire, tălpuire și finisare mecanizate aproape în totalitate. Desigur, întreaga activitate este supervizată de angajații dedicați ai fabricii.

Design-ul deosebit – unul din secretele pantofilor de calitate premium

Fără îndoială nu putem vorbi despre pantofi de calitate premium dacă design-ul acestora lasă de dorit. Cu fiecare sezon tendințele se schimbă, însă există și brand-uri care ajung să le dicteze. Acesta este și cazul ANNA CORI: pentru fiecare sezon, departamentul de creație condus de designer-ul italian Davide Vaccari concepe colecții de încălțăminte unice, care surprind într-un mod deosebit de plăcut prin aspect, dictând pur și simplu trend-urile.

Având în vedere aceste trei elemente, selecția perechii ideale de pantofi pentru orice sezon poate fi făcută mult mai ușor. Design-ul unic, materialele de calitate premium și procesele tehnologice moderne nu sunt însă singurele elemente ce stau în spatele succesului ANNA CORI.

Reprezentanții brand-ului ne-au dezvăluit poate cel mai important secret ce a condus la consolidarea poziției ANNA CORI pe piața autohtonă. Este vorba despre dedicare.

Ce legătură are dedicarea cu realizarea pantofilor, a genților, produselor de marochinărie și a accesoriilor? După cum se arată și în acest articol, fără dedicare și perseverență succesul ar fi fost cu mult întârziat. Întreg personalul ANNA CORI dă dovadă de dedicare: de la reprezentanții din magazinele fizice până la echipa de creație din cadrul fabricii, personalul ce supervizează procesele din cadrul fabricii sau staff-ul managerial si de marketing. Evident, doar astfel a ajuns brand-ul în topul preferințelor clienților, prin rezultanta elementelor menționate mai sus: produse de calitate premium, indiferent dacă vorbim despre genți, pantofi, accesorii sau alte produse de marochinărie.