Pisica siameză a celebrului designer Karl Lagerfeld nu este pentru directorul de creație al casei Chanel numai...muză!
Este și o sursă de venituri considerabile, dacă se ia în calcul că numita Choupette a câștigat trei milioane de euro doar din două contracte de publicitate, potrivit ziarului spaniol 'El Pais'.
Concurează cu fotomodelele
În ce au constat colaborările atât de...rentabile ale respectivei pisici? În participarea la o reclamă a firmei de cosmetice Shu Uemura și în apariția renumitei feline în calendarul de mașini Vauxhall Corsa.
Din punctul de vedere al încasărilor, Choupette concurează cu unele dintele cel mai bine cotate fotomodele ale momentului. De exemplu, Cara Delevingne, top model foarte apreciat la ora actuală, a încasat anul trecut 4 milioane de euro, cu numai un milion mai mult decât pisicuța cu ochi albaștri. Aceasta a obținut, din cele două acțiuni publicitare, jumătate din veniturile anuale declarate de Chiara Ferragni, considerată drept cea mai rentabilă blogger-iță din industria modei, care a realizat 6,76 milioane de euro pe an cu ajutorul paginii sale web 'The Blonde Salad'. Se cuvine menționat faptul că doamna Ferragni a folosit și serviciile a 14 angajați în acest scop.
Renumitul ei stăpân este mândru de câștigurile realizate de pisicuță, dar alege cu mare atenție anunțurile în care apare aceasta: 'Nu permit să facă reclamă la mâncare sau lucruri de genul acesta. Ea este mult prea sofisticată pentru așa ceva', a declarat, de curând Lagerfeld, într-un interviu publicat de revista 'The Cut'.