Suma reprezintă o treime din fondurile puse la bătaie pentru întreţinerea multianuală a drumurilor din judeţele situate în apropierea Capitalei, potrivit unor surse din cadrul Companiei Naţionale de Autostră zi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).

Căşuneanu are mari şanse să-şi adjudece contractele pe Secţia Drumuri Naţionale (SND) Bucureşti Nord şi Ploieşti dacă are dosarele de ofertă complete. PA&CO a depus cele mai avantajoase oferte economice pentru aceste secţiuni, respectiv 175,3 milioane de lei (47,3 milioane de euro) şi 106,2 milioane de lei (28,4 milioane de euro).
 
Firma lui Căşuneanu a avut cea mai bună ofertă şi pentru SND Bucureşti Sud, cerând cu circa 50 de milioane de lei mai puţin decât Colas, firma clasată pe locul doi. Potrivit mai multor surse din cadrul companiei de autostrăzi, firma condusă de Căşuneanu are sigur în buzunar contractul în valoare de circa 47,3 milioane de euro pentru SND Bucureşti Nord.
 
Potrivit datelor furnizate de DRDP Bucureşti, ofertele depuse de Strabag şi Colas pentru întreţinerea drumurilor de pe lotul din Bucureşti Sud, Ploieşti şi Buzău au fost respinse deoarece oferta financiară era mult peste valoarea fondurilor alocate. Strabag a cerut circa 200 de milioane de lei pentru întreţinerea drumurilor care ţin de SND Buzău, cu circa 54 de milioane mai mult decât fondurile estimate de companie. Fondurile alocate pentru întreţinerea multianuală a drumurilor din cele şapte secţii de drumuri naţionale pe care le are în subordine sucursala de la Bucureşti se ridică la circa 1,1 miliarde de lei (288 milioane de euro) pe următorii patru ani, adică o medie de 76 de milioane de euro pe an. Căşuneanu este cunoscut ca un amic al Partidului Democrat, însă în ultima perioadă a beneficiat de multe contracte de construcţie a drumurilor. Firma omului de afaceri face parte şi din consorţiul de companii româneşti, alături de Euro Construct Trading şi UMB Spedition, care construieşte Autostrada Bucureşti-Ploieşti.