Grupul Renault, care deține și Uzinele Dacia, a pus la cale o strategie pentru relansarea vânzărilor care au scăzut în ultimul an. Luca de Meo, noul șef de la Renault și-a propus să relanseze cele mai bine vândute modele din perioada 1960-1990. Dar, o va face în varianta electrică.

Acest plan secret a fost denumit „Renaulution”. La el se lucrează de mai multe luni și va fi prezentat în data de 14 ianuarie 2020. Specialiștii pieței se aşteaptă ca Reanult să prezinte gama de produse pe care se va baza compania pentru redresare. Inclusiv modele lansate anterior de Renault.

Se merge pe modele din anii ’60

Renault, proprietar Dacia, se confruntă cu o reducere a cererii în 2019. Problemele au fost provocate de pandemia de coronavirus.
Sursele susţin că De Meo, care a declarat că vrea să se bazeze pe rădăcinile franceze ale brandului, va prezenta o versiune electrică a maşinilor mici 4L, care nu mai sunt acum pe piaţă, dar care s-au bucurat de succes când au fost lansate, la începutul anilor ’60, conform Agerpres.

Grupul va prezenta şi trei noi modele electrice pentru maşina sport Alpine. Una dintre dificultăţile cu care se va confrunta Renault va fi să creeze identităţi distincte pentru fiecare din branduri, care includ de asemenea Dacia şi Lada, susţin sursele Reuters.

Parte a companiei Renault, Dacia a vândut prost, anul trecut, pe piața din Franța

„Luca de Meo este foarte concentrat pe gama de vehicule şi acest interes se va vedea în planul său strategic”, au afirmat sursele respective.

Anul trecut, scăderea vânzărilor pe piața auto franceză a fost de 25%. Cea mai bună lună pentru Dacia a fost decembrie, cu 29.581 de unități. Din care 186.323 au fost autoturisme. Dacia, deținută de Renault, a avut 9.122 de vehicule înmatriculate, din care 8.997 au fost autoturisme. Ceea ce reprezintă o scădere față de anul anterior cu un procent de 32%.