"Concursul pentru realizarea unui logo reprezentativ pentru municipiul București organizat de Primaria Capitalei a ajuns la final. Câștigător a fost desemnat Narcis Teodor Lupou, un designer în vârstă de 32 de ani din Timișoara, a cărui lucrare a întrunit cel mai mare punctaj. Premiul este în valoare de 50.000 de lei brut, suma reprezentând cesionarea exclusivă a drepturilor de autor, nelimitată în timp și spațiu, pe orice suport material și în toate modurile, în favoarea municipiului București, pentru utilizarea lucrării declarată câștigătoare”, a anunțat, Primaria Capitalei, citată de stirileprotv.ro.
Potrivit municipalității, vor fi oferite și premii de consolare "celor mai reușite propuneri”, alese și în funcție de părerea publicului.
În concursul organizat de Primăria Capitalei s-au înscris 230 de persoane, 204 înscrieri fiind validate și punctate de juriu în funcție de cinci criterii: relevanța pentru tema concursului, design atractiv, originalitate (îmbinarea elementelor care împletesc tradiția istorică a Bucureștiului cu tendințele actuale), funcționalitate (vizibilitate și lizibilitate, să fie ușor recognoscibil, să poată fi imprimat și pe suprafețe mici fără să se piardă detalii esențiale) și adaptabilitate (să permită declinarea ulterioară a unor branduri sectoriale), a precizat municipalitatea.
Juriul a fost format din primarul Capitalei, Gabriela Firea, profesor Mircia Dumitrescu, membru corespondent al Academiei Române, secția de Arte, Arhitectură și Audiovizual, Adrian Majuru, directorul Muzeului Municipiului București, Anca Boeriu, lector la departamentul Grafică al UNARTE, dr. Vladimir Nicula, lector la Universitatea de Arhitectură și Urbanism Ion Mincu, Ioana Ciocan, vicepreședinte Uniunea Artiștilor Plastici, Dochița Zenoveiov, brand innovator, "INOVEO”, Bogdan Naumovici, managing partner "23 Communication Ideas”, Corina Vințan, managing partner "Links Associates” și Mirel Palada, sociolog.
Concursul s-a derulat în perioada 20 martie - 20 aprilie 2017