Pe 11 noiembrie va fi organizat Black Friday 2022 și este posibil să există două perioade de reduceri, ce se pot extinde pe două weekend-uri, sub denumirea de Black Weekend 2022. Astfel, iată ce oferte îi așteaptă pe cumpărători.
Black Friday 2022 va fi ziua cu cele mai mari reduceri din acest an, astfel că există o multitudine de firme și magazine participante la programul promoțional. Printre reducerile deja anunțate de Black Friday 2022 se numără oferte pentru vacanțe pe litoral (reduceri de 57%), articole vestimentare (40%), telefoane mobile (20%), accesorii (43%), ș.a.
De Black Friday 2022 se anunță cele mai mari reduceri din acest
Una dintre ofertele de top este cea de la Carrefour, care va oferi reduceri pe parcursul întregii luni noiembrie. Carrefour vine cu oferte speciale și reduceri la o gamă largă de produse, începând de la electrocasnice mari și mici, la produse IT&C, articole de îmbrăcăminte, jucării, mobilier, etc.
Reduceri mari promit și cei de la Suportbicicleta.ro, care vin cu prețuri mai mici pentru accesoriile auto, astfel încât să te poți pregăti temeinic pentru sezonul de schiat ori snowboarding.
Elefant.ro va începe sezonul campaniilor de cumpărături reduse cu Singles’ Day pe 11 noiembrie, iar pe 12 noiembrie va începe campania de Black Friday, astfel că iubitorii de cărți (și nu numai) au la dispoziție un magazin online cu oferte pentru categoriile de produse precum cărți, jucării, parfumuri și cosmetice, ceasuri și multe altele, conform Blackfriday.ro.
Când începe Black Friday 2022 la eMAG
Compania eMAG estimează vânzări de peste 4,5 milioane de produse, mai mult decât în anul anterior, mai ales că a fost deschis și un nou depozit, astfel încât livrarea produselor să fie una promptă. La eMAG reducerile vor fi aplicate încă de la prima oră a dimineții (07:00-08:00), pe 11 noiembrie, deși vor disponibile listele cu cele mai atractive oferte de cu o zi înainte.
„Am început pregătirile încă din luna iulie împreună cu cei 42.000 de selleri din platformă, alături de care ne propunem să depășim numărul de oferte de anul trecut, care a fost de peste 4,5 milioane de produse. Avem deja sute de mii de produse în campaniile curente, iar de Black Friday vrem să oferim clienților cele mai multe produse la reducere pe care le-am avut vreodată.
Am investit mult în aceste pregătiri, iar în ce privește livrarea, anul acesta suntem gata să livrăm de la cel de al doilea depozit al nostru de la Joița, dotat cu rafturi inteligente și roboți de ultimă generație, după o investiție în tehnologie care s-a ridicat la peste 43 de milioane de euro. Prin urmare, livrarea va fi mai bună ca niciodată”, a declarat Stejara Pircan, Senior VP Commercial eMAG la Gala GPeC, conform Libertatea.