Cabina de probă, noul stilist vestimentar

Cabina de probă, noul stilist vestimentar

Pentru clienţii nehotărâţi sau care merg singuri la cumpărături, tot mai multe magazine au transformat cabinele de probă în adevăraţi specialişti, care oferă toate infromaţiile necesare pentru ajuta cumpărători să facă cea mai bună alegere.

Forbes a realizat un top al celor mai "inteligente" cabine de probă existente în magazine.

Pe primul loc se află cabinele de probă ale magazinului Prada din Beverly Hills. Acestea sunt proiectate integral din sticlă transparentă care devine mată atunci când un cumpărator intră la probă. Mai mult, după ce clientul s-a îmbrăcat cu haina respectivă, sticla devine din nou transparentă pentru ca cei care aşteaptă lăngă cabină să vadă cum vin hainele pe cel care le probează.

Una dintre oglinzile din interior îţi permite să vezi cum îţi vin hainele din orice unghi şi poate trimite fotografii prietenilor. De asemenea, cabinele de probă Prada sunt dotate şi cu un dispozitiv care oferă clientului toate informaţiile despre hainele probate şi alte articole vestimentare similare.   Locul doi ca « inteligenţă » este deţinut de cabinele de probă din magazinul Gardeur din Germania. Magazinul de articole vestimentare pentru bărbaţi din Germania, situat în magazinul din outlet-ul Essen, are cabine de probă care oferă informaţii despre preţul şi materialul produsului ales sau ce alte articole vestimentare complementare se potrivesc.

Ne puteți urmări și pe Google News

În top se află şi magazinele pentru adolescenţi Metropark din SUA care au încorporate în cabinele de probă monitoare LCD cu videoclipuri care creează o atmosfera de club.

Un alt magazin celebru pentru cabinele de probă este şi retailerul de haine XXL Charming Shoppes, prin magazinele Lane Bryant şi Fashion Bug, care  a introdus în cabinele de probă o tehnologie prin care, cu ajutorul undelor radio, clienţii află care este măsură lor exactă.

Japonezii se pot mândri şi ei cu « inteligenţa » cabinelor lor de probă. Retailerul Mitsukoshi şi-a dotat încăperile de probă, încă din  2006, cu un ecran LCD şi un telefon IP prin care clienţii pot să verifice din interiorul cabinei dacă în magazin sunt produse similare de alte mărimi, fără a mai apela la un asistent de vănzări.

Printre magazinele cu cabine de proba "inteligente" se numără şi magazinele Bloomingdales din New York, Macy's şi Nordstrom din Honolulu.

(14:42)