BNR: Relația cu clienții putea fi mai bună dacă băncile erau mai umane
- Raluca Florescu
- 23 mai 2016, 13:05
Percepţia publică cu privire la sistemul bancar ar fi fost mai bună dacă băncile ar fi construit relaţiile cu clienţii pe bază de empatie, a spus astăzi, Bogdan Olteanu, viceguvernator BNR, într-o conferință.
„Dacă mai multe bănci din sistemul bancar din România ar fi avut o atitudine proactivă în ultimii ani şi dacă tot mai multe bănci din sistemul bancar din România ar fi asumat în mod voluntar să-şi reaşeze pe baze de umanizare, de empatie relaţiile cu clienţii, să-şi reaşeze relaţiile cu clienţii în aceşti ultimi ani din proprie voinţă atunci cu siguranţă şi percepţia publică ar fi fost mai bună", a spus Olteanu, citat de Agerpres.
Potrivit acestuia, cei care au făcut mişcările corecte vor fi câştigătorii acestei reaşezări a relaţiei bănci-clienţi.
„Cei care au făcut mişcările corecte vor fi probabil câştigătorii acestei reaşezări a relaţiei bănci-clienţi. Cei care nu le-au făcut vor pierde probabil în competiţia de pe piaţă dar produc o pierdere şi sistemului prin această nerefacere de credibilitate pentru că una este poziţia de credibilitate a unei bănci, alta e dificultatea majoră a întregului sistem de a-şi reconstrui credibilitatea", a mai afirmat Olteanu.