Cu 1,3 milioane de români mai mult decât anul trecut intenționează să achiziționeze, de Black Friday 2014, aparatură electrocasnică, televizoare sau telefoane mobile vineri, potrivit unui studiu Millward Brown realizat cu ocazia evenimentului Vinerea Neagră 2014.
Principala categorie interesată de Black Friday este, ca de obicei, cea formată de bărbați și persoane cu vârste între 24 și 34 de ani. Faţă de media generală de 13% a celor care au auzit de Vinerea Neagră spun că "sigur vor cumpăra", în cazul bărbaţilor media urcă la 15% iar în cazul tinerilor la 16%, menţionează studiul.
De Black Friday 2014 lista de cumpărături este compusă, în medie, din electrocasnice mici (36%) )aspiratoare, mixere, roboţi de bucătărie), urmate de televizoare (30%) şi telefoane mobile (20%).
"Televizoarele şi telefoanele mobile sunt şi categoriile care înregistrează cea mai mare creştere a intenţiei de cumpărare faţă de Blac Friday 2013. Astfel, sunt cu 11% mai multe persoane în cazul televizoarele şi cu mai multe 9% în cazul telefoanelor mobile", arată studiul.
Potrivit studiului citat, numărul românilor care au auzit de reducerile din cadrul Black Friday a ajuns anul acesta la 63%, în rândul persoanelor cu vârsta cuprinsă între 18 şi 65 de ani. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, sunt cu cu peste 1,7 milioane mai multe persoane care ştiu acum de Black Friday.