Cunoscuţi pentru înfăţişarea lor de adolescenţi siguri pe ei, tunsorile asemănătoare celor de la începutul epocii Beatles şi coregrafiile sincronizate la milimetru, cei şapte băieţi din trupa BTS sunt imaginea unui gen muzical din ce în ce mai popular în afara Coreii de Sud, potrivit agerpres.ro

Anul acesta, trupa sud-coreeană de băieţi BTS a devenit prima formaţie de K-pop (muzică pop sud-coreeană) care a ajuns în fruntea Billboard 200, clasamentul săptămânal al celor mai bine vândute 200 de albume în Statele Unite, care ia în calcul şi platformele de streaming.

Prin atragerea de turişti şi creşterea vizibilităţii mărcilor sud-coreene în străinătate, grupul BTS a devenit un atuu economic pentru Coreea de Sud, explică institutul de cercetare Hyundai Research Institute (HRI). Potrivit acestui institut, impactul anual al trupei BTS asupra valorii economice generate de industriile conexe a ajuns la 4.100 miliarde woni (3,66 miliarde dolari).

Trupa de băieţi BTS a fost motivul pentru care aproximativ 800.000 de turişti străini au ales să viziteze Coreea de Sud în 2017, ceea ce reprezintă peste 7% din numărul total de vizitatori străini. În plus, exporturi de produse de consum precum articole de îmbrăcăminte, cosmetice şi produse alimentare în valoare de peste un miliard de dolari au fost asociate cu trupa BTS, adaugă experţii.

Dacă trupa BTS îşi va menţine popularitatea, experţii estimează că cei şapte băieţi vor aduce economiei sud-coreene o valoare de 41.800 miliarde woni în următorii 10 ani

 

Te-ar putea interesa și: