Amanta lui Ghiță, Oana Niță, despre care s-a descoperit că i-a fost alături în ultimii doi ani, este deținătoarea unui brand românesc de prestigiu.
Oana Niță, despre care Antena 3 a precizat că ar fi avut o relație cu fugarul Ghiță, este patroana unui lanț de magazine celebre din România și a unui brand cunoscut, mai exact Nissa. Afacerea nu este însă în tottalitate a ei, după cum precizează Bugetul.ro.
Amanta lui Ghiță a înființat în 2001, împreună cu mama și soara ei, un atelier mic de croitorie într-un apartament cu duă camere din Craiova. În 2010, Nissa ajunsese să aibă deja 12 magazine și genera venituri de 4 milioane de euro, mai scrie sursa citată.
Afacerea a crescut constant din 2010 și până în prezent, ajungând să fie un brand foarte cunoscut în rândul preferințelor feminine din România.
„Este o afacere de familie, în care fiecare are atribuţii. Mamei îi revine partea financiară, Oana răspunde de marketing şi de achiziţii, iar eu – de partea administrativă şi de producţie”, spunea Denisa Radian, sora și asociata Oanei Niță, într-un interviu pentru Gandul în anul 2010.
Cazul lui Sebastian Ghiță, care a fost reținut de autoritățile sîrbe, scoate la surprafață noi amănunte. Ultimele informații apărute dezvăluie faptul că la prinderea omului de afaceri a contribuit, fără să știe, și prietena acestuia.
Oana Niță, patroana unui lanț de magazine din România, este cea care i-a fost alături lui Sebastian Ghiță în ultimii doi ani. Se pare că aceasta l-a vizitat pe Sebastian Ghiță de două ori din momentul în care a fugit din țară, o dată întîlnirea avînd loc la Belgrad, informează Antena 3.