În noaptea dintre ani, unul din trei români care au avut televizorul deschis, s-a uitat la „Revelionului Starurilor 2019”, cu Dan Negru, prezentat la Antena 1. Acest program a fost urmărit de peste 3,7 milioane de telespectatori.
Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, pentru al 19-lea an consecutiv, conform paginademedia.ro
Minutul de aur al „Revelionului Starurilor 2019”, ora 00.37 , a adunat în fața micilor ecrane 3.703.000 de români. Antena 1 a înregistrat un rating de 20,9 şi 43,8% cotă de piaţă.
Programele posturilor TV de Revelion (în intervalul 22.00-2.00):
- Antena 1 - Revelionul Starurilor, cu Dan Negru
- România TV - Super Revelionul României - muzică populară toată noaptea, cu angajații postului și cu invitați (ca și anul trecut)
- Pro TV - Las Fierbinți, redifuzarea episodului din 1 Decembrie, din 2016, în care Celentano a rostit poezia, devenită virală. (detalii, AICI). Apoi filmul Mordecai
- Kanal D - Teo Show Revelion
- Național TV - Avem chef de Revelion
- TVR 2 - Fuegovelion, cu Paul Surugiu - Fuego
- TVR 1 - Concertul din Piața Constituției, organizat de Primăria Capitalei
La nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, „Revelionului Starurilor 2019” prezentat de Dan Negru la Antena 1, difuzat între orele 22.15 şi 02.00, a obținut o audiență de peste două ori mai mare faţă de Pro TV, următorul post clasat, care a difuzat în noaptea dintre ani un episod „Las Fierbinţi” în reluare şi mai multe filme.
Pro TV s-a clasat pe locul al doilea, cu 4,8 puncte de rating şi 14,1 procente din cota de piaţă.
La nivelul național , Antena 1 a obţinut o audienţă de aproximativ patru ori mai mare faţă de România TV. Antena 1 a înregistrat o medie de 15,5 puncte de rating şi 33,3 % cota de piaţă, urmată de România TV, cu 4 puncte de rating şi 8,7% cotă de piaţă.
România TV a înregistrat 4,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 9,9% iar Pro TV 3,5 puncte de rating şi a avut 8,4 % cotă de piaţă.
La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a avut o audienţă de trei ori mai mare faţă de România TV, care s-a situat pe locul al doilea. Antena 1 s-a situat pe primul loc şi la nivelul publicului din mediul urban, cu 12,6 puncte de rating şi 30,3% cotă de piaţă.
România TV a înregistrat 4,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 9,9%, urmat de Pro TV, cu 3,5 puncte de rating şi 8,4 % cotă de piaţă.
Un mare succes l-a avut și emisiunea „Show şi-aşa!”, prezentată de Liviu Vârciu şi Andrei Ştefănescu,difuzată în intervalul orar 19.59 – 22.15. Aceasta a fost a fost lider de audienț[ în mediul urban și la nivel național. Ora 22.10, minutul de maximă audiență, a adus în fața televizoarelor 3.268.000 de telespectator, la nivel național.