Conform unui clasament realiazt de Kantar Media, România Tv a dat cele mai urmărite talk-show-uri, iar Antena 2 a avut cele mai urmărite emisiuni din acest „top”.
Conform acestui clasament, România Tv a fost urmărit de circa un milion de români. . Emisiunile de dezbatere, de la România TV, continuă să crească în audiențe și în prima lună de toamnă. în schimb, Digi Sport a oferit surpriza lunii septembrie, în topul celor mai urmărite talk show-uri pe segmentul comercial.
Creșterile de audiență au fost puse pe seama mediatizării cazului Caracal și în septembrie, dar și pe tragedia din Dâmbovița.
România TV a câștigat detașat lupta în audiențe în toată țara și în marile orașe, la talk-show-uri. Pe ambele targeturi, a dat primele trei cele mai urmărite emisiuni de dezbatere. România Exclusiv, cea mai urmărită emisiune de la România TV la orașe și pe publicul tânăr, a avut o creștere de aproape 200.000 de telespectatori din toată țara.
În schimb, în luna septembrie, la Antena 3, emisiunea Sinteza zilei, realizată de Mihai Gâdea, cea mai urmărită emisiune de la Antena 3, a avut cifre în scădere, comparativ cu luna august.
De asemenea, România TV a fost detronat pe segmentul de public comercial. Iar asta s-a petrecut pentru că tinerii au pus pe primul loc în top o emisiunea sportivă, „Euro Fotbal - Avanpremiera” de pe Digi Sport 1. În plus, pe segmentul comercial Digi Sport 1 mai are o emisiuni în top cinci, Euro Fotbal .
Totuși, tinerii au pus talk show-urile România TV pe locurile doi, trei și patru. Cele mai semnificative creșteri de audianță au fost înregistrate de către postul de știri România TV: cea urmărită emsiunea de dezbaterea a fost România Exclusiv, în toată țara și la orașe, la fel ca și în luna august. Spre deosebire de ultima lună de vară, talk show-ul de la România TV a mai câștigat aproape 200.000 de privitori.
A crescut de la 738.000 de privitori în august, la aproape un milion de urmăritori în septembrie. De asemenea, a crescut și la orașe. A avut în plus aproape 100.000 de privitori din mediul urban. România Exclusiv a crescut de la 400.000 de privitori în august, la jumătate de milion în septembrie.
Pe segmentul comercial, talk show-ul si-a menținut audiența din august, adică 73.000 de privitori în medie. Emisiunea Punctul Culminant și România la raport, de pe locurile doi și trei, n-au avut creșteri, dar și-au menținut cifrele pe care le-au avut în luna august. Sinteza zilei, de la Antena 3, a avut cifre în scădere. Dacă în august avea 531.000 de privitori, în medie, în septembrie a scăzut la aproximativ 415.000 de urmăritori.
În mediul urban, primele patru clasate au fost aceleași ca în topul național: România Exclusiv, Punctul Culminant și România la raport (toate de la România TV) și Sinteza zilei, de la Antena 3. România Exclusiv, de la Antena 3, și-a menținut trendul crescător și la orașe. A crescut la aproximativ jumătate de milion în medie, de la aproximativ 400.000 în august. Sinteza zilei cu Mihai Gâdea, de la Antena 3, a avut scăderi și în mediul urban, comparativ cu ultima lună de vară. Talk-show-ul Antenei 3 avea în august 327.000 de privitori, iar în septembrie a ajuns la 257.000.