Au dat lovitura. Povestea tinerilor care s-au îmbogăţit din ce aruncă lumea la toaletă
- Roxana Roseti
- 23 octombrie 2012, 10:41
Jordan si Bryan Silverman, doi fraţi de 22 şi respectiv 19 ani, au dat lovitura în afaceri.
Cei doi tineri au pătruns pe o piaţă complet neexploatată: americanii vând cu succes spaţiu publicitar pe hârtie igenică, scrie Business Insider. Hârtia igenică reprezintă un spaţiu publicitar ingenios, şi nu este prima dată când companiile cochetează cu această idee. Un loc neexploatat Star Toilet Paper, după cum a fost denumită afacerea, nu a fi un moft. Cei doi fraţi semnează contracte peste contracte şi au înregistrat rezultate pozitive. Totul a început în ultimul an de facultate, când Jordan se afla în toaleta librăriei Universităţii din Michingan şi se juca pe telefonul mobil pentru a trece timpul. "Mi-am spus că baia este un loc care nu a fost exploatat la maximum ca spaţiu publicitar. Atât de uşor s-a născut ideea Star Toilet Paper ", mărturiseşte Jordan Silverman. "Jordan mi-a împărtăşit ideea câteva luni mai târziu, însă nu l-am luat în seamă", a povestit fratele său, Bryan, pentru Business Insider. Cei doi fraţi nu au pus bazele afacerii peste noapte: "Ne-a luat aproape un an să facem demersurile pentru cercetarea pieţei", a spus Bryan. "Suntem la intersecţia industriei de 100 de miliarde de dolari a spaţiilor publicitare şi cea de 4 milioane de dolari a industriei hartiei igienice", a adăugat acesta. La început au râs Baia este locul ideal pentru a face diverse direcţionari demografice, conform specialiştilor. În primul rând, toaletele bărbaţilor şi femeilor sunt separate în general, aşa că Star Toilet Paper a putut foarte uşor crea role pentru fiecare şi a direcţionat diferit grupurile. La început, companiile au râs la telefon când li s-a sugerat să cumpere spaţiu comercial pe rolele de hârtie. Primul client a fost magazinul Fish Doctors: Jordan le-a trimis o rolă demo, iar ei au spus că e amuzantă. Planul celor doi fraţi este simplu: companiile locale, în general din Michigan, SUA, pot cumpăra 20.000 de anunţuri pe 150 de role, pentru 99 de dolari. Jordan şi Bryan fac acum dulapuri uriaşe de role pentru teatre, restaurante şi săli de sport, printre altele, din Michigan.