Artene: "Nu e suficient să faci crize ca să apari la Cancan TV"

Artene: "Nu e suficient să faci crize ca să apari la Cancan TV"

Emisiunea de la Kanal D a urcat pe primul loc în preferinţe. Prezentatorul Adrian Artene spune că au devenit "mofturoşi".

Deşi nu a împlinit încă un anişor, rezultatele situează "Cancan TV", emisiunea de la Kanal D, pe locul întâi în preferinţele telespectatorilor. Trendul emisiunii a fost în continuu pozitiv, începând cu luna ianuarie. Emisiunea de pe Kanal D a avut o medie de 268.000 de telespectatori la fiecare difuzare, în timp ce la concurentul direct, emisiunea lui Dan Capatos, "Un show păcătos", s-au uitat, în medie, 191.000 de persoane din mediul urban. Diferenţa se menţine şi în februarie. Într-o confruntare directă, "Cancan TV" a sărit de 400.000 de telespectatori, iar pe 9 februarie, media a ajuns de 535.000 de telespectatori medie pe minut (5,1 rating). În luna martie, în medie, de luni până joi, "CancanTV" a surclasat Antena 1 pe intervalul 22.30-00.30. Show-ul prezentat de Adrian Artene şi Andreea Mantea a înregistrat rezultate mai bune decât concurentul direct de la Antena 1 şi în martie, pe acest slot orar: 2,8 rating şi 9,5% market share pentru Kanal D faţă de 2,3 rating şi 7,6% market share în populaţia urbană (de luni până joi, 22.30-0.30). EVZ: Mizaţi pe vreo reţetă de succes? Adrian Artene: "Reţeta" noastră presupune în primul rând echipa "Cancan TV", evident cea mai puternică de pe această piaţă, însă n-aş limita discuţia doar la atât, ci m-aş referi şi la o linie editorială de la care nu concepem să ne abatem. Aceasta linie editorială implică în principal o strictă selecţie a invitaţilor, a subiectelor. Am devenit "mofturoşi" în privinţa vedetelor pe care le primim în platoul "Cancan TV". Nu e suficient să faci crize, să fii mitocan sau să-ţi pui poalele în cap ca să apari la "Cancan TV". Pentru mascaradă, circ monden, există alte emisiuni. Sunt "tabieturi" vechi ale acestei pieţe, de la care noi ne-am dezis. Aşadar, nu vânăm scandalul cu orice chip, nu ne-am făcut un ţel din a promova mucegaiul şi personajele sordide ale lumii mondene. Şi poveştile de succes au probat că nasc rating. Care e ediţia cu cel mai mare rating? Nicio vedetă nu mai asigură audienţa prin simpla ei prezenţă în platou, ci trebuie asociată cu o poveste, cu un subiect. Publicul se implică, emite păreri, reacţionează de regulă când i se înfăţişează o situaţie cu un minim sâmbure de controversă. Atenţie, n-am spus sâmbure de… scandal. Povestea care a privit-o pe Carmen Şerban a respectat "reţeta". "Invitatul mut" nu atrage, dar nu e o garanţie nici că un invitat gălăgios face obligatoriu rating. Povestea care a privit-o pe Carmen Şerban a respectat reţeta.“ ADRIAN ARTENE, realizator TV PONTURI Niciun subiect nu e neglijat Adi Artene spune că nici ponturile de la public nu pot fi neglijate. "Presa jonglează cu informaţii. Niciun jucător important din piaţa media nu cred că-şi permite «luxul» să neglijeze un pont, indiferent pe care canal îi parvine acesta. Am descoperit că publicul are acces mai uşor, în unele cazuri, la informaţii la care accesul reporterilor este anevoios. Să nu ne închipuim însă că toate ponturile sunt confirmate şi de realitate. Dimpotrivă, multe dintre ele nu se verifică, însă aici intervine munca reporterilor de a le tria şi de a produce o ştire dintr-o informaţie 100% autentică. Este şi condiţia esenţială pentru a accepta un pont, şi anume el să fie real!", explică moderatorul.

Ne puteți urmări și pe Google News