Pe parcursul zilei de 19 aprilie 2020, prima zi de Paști, postul de televiziunea Antena 1 s-a clasat pe primul loc, în topul audiențelor, la publicul comercial.
Liderul detașat în topul audiențelor a fost fără nicio discuție, Antena 1, care a reușit se impună pe tot parcursul zilei în fața Pro-TV-ului, care a programat filme pe tot parcursul zilei. ”Antena 1 a fost urmărită în medie, în prima zi de Paști de peste 8.8 milioane de telespectatori unici, la nivelul întregii țări.
Startul etapei finale Asia Express – Drumul Comorilor, filmele Comoara Națională: Cartea Secretelor, Cartea Junglei 2 şi Amintiri din Copilărie, precum şi Observator 06 şi Observator 13 au condus detașat clasamentul audiențelor, la nivelul tuturor categoriilor de public”, susțin cei de la Antena 1.
”Minutul de aur” a fost luat tot de Antena 1, la ora 21.48, când au fost înregistrați peste 2.3 milioane de telespectatori, care urmăreau o celebră emisiune a postului ”Asia Express – Drumul Comorilor”.
Pe parcursul întregii zile, postul a obținut 4.6 puncte de rating şi 22.3% cota de piaţă, poziția secundă a fost ocupată de Pro Tv cu 3.7 puncte de rating şi 18.2% cota de piață. De asemenea, rezultate foarte bune au fost obținute și în mediul urban, unde Antena 1 a fost prima opțiune a telespectatorilor pe întreaga zi, obţinând un rating mediu de 4 puncte şi 15.1% cota de piață. Poziţia secundă a fost ocupată şi de această dată tot de Pro TV, cu 3.4 puncte de rating şi 12.9% cota de piață.
”Ierarhia se păstreazã şi la nivelul întregii ţări, cei mai mulţi telespectatori alegând sã urmăreascã programele Antenei 1, care a înregistrat astfel, pe Whole Day 4.3 puncte de rating şi 15.4% cota de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv a înregistrat 3.6 puncte de rating şi 12.9% cota de piaţă”.
Antena 1 a condus detașat și în intervalul din prime time (cel mai vizionat interval al zilei – 19:00 – 23:00), când postul a condus detaşat clasamentul audienţelor, pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat un 10.2 puncte de rating şi 28.5% cota de piaţã, în vreme ce poziţia secundă a fost ocupată de Pro TV cu 7.8 puncte de rating şi 21.8% cota de piaţã.
Şi la nivel urban, programele Antenei 1 din Prime Time au fost prima opţiune a telespectatorilor, cu 8.6 puncte de rating şi 19.1% cota de piaţã, fiind urmate de Pro TV cu 7 puncte de rating şi 15.6% cota de puaţã. Ierarhia se pãstreazã şi la nivelul naţional, interval în care Antena 1 a obţinut 8.5 puncte de rating şi 17.9% cota de piaţã, fiind urmatã de Pro TV cu 7.3 puncte de rating şi 15.4% cota de piaţã.
Startul etapei finale a emisiunii Asia Express – Drumul Comorilor s-a impus ca lider de piaţã, pe toate categoriile de public, Antena 1 fiind cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării Asia Express (20:03-23:02), o audiență medie de 12.1 puncte de rating și o cotă de piață de 32%, faţã de urmãtorul clasat, Pro TV, ce înregistra atunci 7.6 puncte de rating și o cotă de piață de 20.2%.
”Și în mediul urban, Asia Express a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând 9.9 puncte de rating şi 21.3% cotã de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de Pro TV, care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra 6.5 puncte de rating şi 13.9% cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească Asia Express- Drumul Comorilor, show ce a fost lider de audiență cu o medie de 9.6 puncte de rating și 19.5 cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa pe poziţia secundã cu o medie de 7 puncte de rating și 14.3% cota de piață”.