Anna Cori, un brand iubit de români (P)

Brand-ul Anna Cori a început să fie tot mai plăcut de către români, încă de la înființarea sa în 1996, de firma producătoare de încălțăminte DENIS.

La acel moment s-a identificat faptul că încălțămintea pentru femei, de calitate și cât mai diversificată, reprezintă o mare ocazie pentru ca brand-ul să se dezvolte cât mai armonios.

Pasiunea pentru încălțaminte și grija atentă pentru detalii a fost cultivată încă din anul 1985, când Ilie Cornea, fondatorul și artizanul afacerii DENIS a început să creeze primele sale perechi de pantofi, prin forțe proprii. La început, toată afacerea consta într-un mic atelier, care se ocupa cu producerea manuală de încălțăminte doar pentru bărbați.

După 9 ani în care afacerea s-a făcut numai din pasiune, în 1994 s-a produs marea schimbare, care a adus brand-ul DENIS în atenția unui public mult mai larg, chiar la nivel național. Marea idee care a făcut brand-ul să crească considerabil a fost înființarea secțiunii de încălțăminte pentru femei, idee propusă de către soția si partenera de afaceri a fondatorului, Ana Cornea. Inevitabil s-a intuit că producerea de încălțăminte pentru femei, de calitate și cât mai diversificată, reprezintă un proces care trebuie exploatat cât de mult posibil. Automat acest lucru a făcut ca vizibilitatea brand-ului să crească exponențial, ajungând să se poziționeze direct în topul producătorilor de încălțăminte din România.

În 1999 s-a înființat și o secțiune pentru genți și accesorii, care a dus brand-ul la un cu totul alt nivel. Ideea din spatele creației unei secțiuni speciale pentru genți și accesorii a venit din identificarea obiceiurilor de consum. Multe cliente care își cumpără pantofi au tendința să cumpere și o geantă care să se asorteze cu pantoful sau un accesoriu care să se îmbine frumos cu încălțămintea purtată.

Între timp, au început și colaborarea cu Davide Vaccari, un designer italian cu un puternic spirit vizionar. Acesta a dat un nou suflu afacerii, viziunea sa fiind una a unui om experimentat din domeniu. În acel an s-a îmbunătățit și calitatea pielii folosite, precum și a celorlalte componente, precum talpa, căptușeala și detaliile care au fost apoi adăugate la pantofi.

Nu numai colaborarea cu designerul italian a produs o schimbare enormă în modul de evoluție al brand-ului, ci și dedicarea cu care cei peste 500 de angajați și-au făcut meseria. Un plus pentru aceștia a constituit și faptul că  au fost ajutați foarte mult de nivelul înalt de tehnologizare al fabricii. 

Brand-ul mizează pe ideea de autenticitate, calitate și apropierea tot mai mare de conceptul de perfecțiune. De-a lungul timpului Anna Cori a fost o prezență constantă la târgurile internaționale de profil, în țări precum Italia si Japonia, care sunt deschizătoare de drumuri în ce privește noile tendințe în materie de modă. De asemenea, brand-ul oferă produse de o calitate excepțională la prețuri cât se poate de rezonabile.

Un alt lucru care îi aduce un mare avantaj brand-ului este diversitatea produselor, care se adresează mai multor categorii de public. În această perioadă a fost lansată pe piață o colecție care se adresează adolescenților, pentru școală, intitulată sugestiv: BACK TO SCHOOL. Colecția cuprinde pantofi sport, balerini (pentru fete) și pantofi casual, cât mai comozi posibil. Tocul nu depășește în acest caz 15 mm - practic este inexistent. Toate produsele sunt din piele, care poate fi forată, matrițată sau naturală, cu garanția unui grad de durabilitate crescut al încălțămintei.

În rest, în colecțiile normale, specifice sezonului, femeile au numeroase opțiuni dintre care pot alege, având siguranța că vor găsi tot ce au nevoie. Prețurile produselor sunt foarte accesibile, ținând cont de înalta calitate a acestora. Culorile, de asemenea, sunt extrem de variate, de la clasicele nuanțe ca roșu, negru, până la culori precum bordo, castagna, fuxia, verde, turcoaz, gri inchis, bleumarin.

În prezent, există la nivelul țării 36 de magazine Anna Cori, precum și un magazin online – www.annacori.com – de unde puteți achiziționa încălțăminte, accesorii și articole de marochinărie.