Deocamdată sunt puține lucruri clare.

Apropiații lui Kobe Bryant au spus că la momentul decolării aparatului vremea era frumoasă.

Se știe că firma care deținea elicopterul Island Express nu primise licență de a zbura în condiții de ceață. Iar în acea zi, aparatele de zbor ale Poliției din Los Angeles s-a spus că nu au fost ridicate de la sol din cauza ceții.

Mai multe surse din rândul piloților americani au susținut că pilotul lui Kobe avea certificat doar pentru zbor pe baza instrumentelor din cabină, nu și pentru zbor la vedere. Or, conform ultimei convorbiri înregistrate între pilotul elicopterului, Ara Zobayan, și turnul de control aparatul a urcat ca să evite norii, iar pilotul a spus că zboară la vedere. Sunt însă și piloți care îl cunoșteaubine pe Ara, care susțin că avea licență de zbor pentru orice fel de condiții.

Martorii de la sol au declarat că au văzut elicopterul zburând printr-un strat de nori și ceață, câteva secunde înainte de a se prăbuși.

Rămân încă multe întrebări fără răspuns, mai ales în ceea ce-l privește pe Ara Zobayan, un pilot experimentat, cu multe ore de zbor în zona de sud a Californiei.

Prietenii și colegii lui au spus presei că nu era genul de pilot care își testează limitele și că, probabil, a fost un accident nefast.

Ara avea 50 de ani și peste 8.000 de ore de zbor fără niciun incident. Kobe Bryant avea mare încredere în el și nu zbura niciodată cu alt pilot.

 

 

Te-ar putea interesa și: