Unui copilot al unei aeronave TAROM care se întorcea de la Amsterdam şi trebuia să aterizeze pe Aeroportul Otopeni i s-a făcut rău. Comanda aeronavei a fost preluată de către comandant. Există suspiciuni conform cărora copilotul a suferit un infarct.
Miercuri, 4 august, un copilot al unei aeronave TAROM, care urma să aterizeze pe Aeroportul Otopeni din București, i-a semnalat comandantului că se simte rău și nu mai poate respira. Prin urmare, controlul aeronavei a fost preluat de către comandant.
Aeronava TAROM a aterizat în siguranță
Aeronava care se îndrepta spre București din Amsterdam și la bordul căreia se aflau 76 de pasageri a aterizat în siguranță.
La ora 15.32, potrivit programărilor, aeronava Tarom a aterizat în București.
Niciun pasager nu a știut despre acest incident.
Care este starea copilotului
Copilotul a fost preluat de o echipă medicală, după ce comandantul a alertat autoritățile să trimită cadre medicale care să verifice starea de sănătate a copilotului imediat după aterizare.
Potrivit unor surse Digi24, un medic de la Spitalul Floreasca s-a deplasat pe aeroport pentru a-i oferi primul-ajutor copilotului. Acesta este conștient și se află, în continuare, în atenția cadrelor medicale.
Potrivit ultimelor informații, copilotul a fost transportat la spital. Există suspiciuni conform cărora bărbatul a suferi un infarct.
Cum s-a evitat o tragedie uriașă în ultim moment
Un alt eveniment nefericit a avut loc, în urmă cu două zile, însă de această dată pe Aeroportul Henri Coandă. Cursa operată de compania aeriană Tarom, pe ruta București-Madrid, cu decolare în dimineața zilei de luni, 2 august, a fost întreruptă ca urmare a unei fisuri observate într-unul din straturile geamurilor din cabina piloților. Aeronava a fost scoasă imediat de pe pistă.
Situația a devenit extrem de tensionată între pasageri și personalul Tarom, după aproximativ șapte ore de așteptare în care au avut loc reparații. Pasagerii – printre care se aflau și minori – nu au fost anunțați detalii cu privire la situația de față, potrivit acuzațiilor aduse de români, iar după șapte ore de așteptare, nervii s-au întins la maxim.
Într-un videoclip difuzat de presă, se poate observa cum personalul angajat al Tarom s-a pierdut cu firea și țipă la pasageri, menționând că nu este în cunoștință de detalii suplimentare cu privire la situația de față. Românii au acuzat comportamentul angajatei și au subliniat că reprezintă o dovadă de lipsă de respect față de pasageri.
Ulterior, un reprezentant Tarom a intervenit în cadrul unei emisiuni TV și și-a cerut acuze pentru atitudinea angajatei, subliniind că pasagerii au beneficiat de vouchere pentru a-și cumpăra cele necesare din aeroport și li s-a pus la dispoziție apă și mâncare.