Carrefour România a deschis astăzi, la Oradea al 15-lea supermarket al reţelei din România, prin rebranduirea magazinului Artima, reţea de retail pe care a preluat-o anul trecut.
Magazinul are o suprafaţă de vânzare de 1.400 de metri pătraţi, unde sunt comerciaizate produse alimentare, dar şi de igiena, detergenţi, consumabile menaj, papetarie, textile şi electrocasnice mici, se arată într-un comunicat remis Mediafax. Compania Carrefour este prezentă pe piaţa românească cu magazine de format hipermarket, iar anul trecut a intrat şi pe segmentul de supermarketuri, prin preluarea Artima. Grupul francez a achiziţionat în toamna anului trecut lanţul de supermarketuri Artima de la fondul de investiţii Enterprise Investors, pentru 55 milioane de euro. Cele 21 de supermarket-uri Artima sunt poziţionate în principal în vestul României şi totalizează o suprafaţă de vânzare de 21.000 de metri pătraţi. Pe parcursul acestui an, Carrefour intenţionează să rebranduiască toate magazinele Artima sub conceptul Carrefour Express, în urma unei investiţii totale de circa şase milioane de euro. Grupul francez este lider pe formatul de hipermarket în Romania, realizând anul trecut o cifră de afaceri de 866 milioane de euro, cu o creştere de 42,2% faţă de 2006. În acest an, Carrefour se aşteaptă să depăşească pragul de un miliard de euro.