Ai o RECLAMAȚIE de făcut? EVZ a lansat GRUPUL în care tu îți spui problemele, iar noi te ajutăm în timp real! Intră și tu!

Problemele extrem de grave cu care se confruntă, încă de la începutul iernii, bucureștenii, privați de căldură și apă caldă, minimum de confort care ar trebui să existe în plin secol XXI, ne-a determinat să dăm naștere unei comunități pe Facebook. Grupul nou creat de EVZ face referire la miile de reclamații cu care sunt bombardate zilnic regiile (RADET, ELECTRICA, etc) în sarcina cărora cade asigurarea în permanență a condițiilor optime de trai pentru milioane de bucureșteni.

„Scopul grupului este de a centraliza problemele cetățenilor pentru a putea avea o statistică a frecvenței lor. Începând cu desele defecțiuni ale RADET, ELECTRICA și terminând cu problemele METROREX sau de infrastructură și trafic, aici puteți să expuneți aceste situații, care vor ajunge în atenția Administrației Locale” este mesajul pe care îl transmit inițiatorii grupului „RECLAMATII Bucuresti Administratie Publică RADET, ELECTRICA, ENERGIE, etc”.

Deși, în ultimele două luni, au existat situații limită, în ceea ce privește alimentarea cu căldură și apă caldă a locuințelor din diferite sectoare ale Capitalei, sute de oamenii fiind nevoiți să facă față gerului năprasnic de afară la 7 sau 8 grade Celsius, câte indica termometrul din locuința lor, RADET, principalul furnizor de agent termic, susține sus și tare că toate avariile ivite pe parcursul lunilor decembrie 2018 și ianuarie 2019, au fost episodice și rapid remediate. Realitatea îi contrazice flagrant pe reprezentanții regiei, bucureștenii continuând să se plângă de faptul că sunt privați de căldură și apă caldă. În acest context a fost creat grupul la care am făcut referire.

Iată, mai jos, linkul care, odată accesat, te trimite pe pagina de Facebook a celor care și-au propus să centralizeze problemele cetățenilor pentru a putea avea, pe de o parte, o statistică a frecvenței lor, iar pe de alta, pentru a le transmite mai departe Administrației Locale: