Conducerea hipermarketului unde a avut loc incidentul care a devenit viral pe internet a declarat că în urma primelor investigaţii au ieşit la iveală informaţii care fuseseră ascunse de presă.
În comunicatul emis de conducerea Kaufland din Odorheiu Secuiesc este precizat faptul că ora la care s-ar fi realizat filmarea este 9:47 AM, oră la care programul de lucru nu ar fi început încă.
„La ora la care a avut loc discuția filmată la punctul Grill (9:47), programul de lucru cu clienții nu începuse încă, angajata fiind implicată în sarcinile obișnuite de pregătire pentru deschiderea oficială de la ora 10.00. Din acest motiv, casa de marcat nu era încă operațională, iar aceasta nu a putut încheia procedura de încasare, neputând servi astfel clientul și restituindu-i suma”, se arată în comunicat.
De altfel, conducerea Kaufland a mai anunţat că în urma vizionării imaginilor surprinse de camerele de supraveghere din parcare reiese că bărbatul care a realizat filmarea a mai purat discuţii cu angajata încă de trei ori înainte de începerea programului, scrie Bugetul.
„De asemenea, din imaginile surprinse de camerele de supraveghere din parcare, reiese că autorului filmului i s-a comunicat orarul de funcționare în prealabil.
Acesta a venit la punctul Grill într-un interval de 16 minute de trei ori, înainte de începerea programului, în intervalul 9:31 – 9.47, purtând discuții cu angajata.
Încă de la prima vizită, care a durat aproximativ un minut (de la ora 9:31:25 până la ora 9:32:27), clientului i s-a comunicat că programul de lucru nu începuse încă la acea oră și din acest motiv nu putea fi servit. Cu toate acesta, el a revenit a doua oară la ora 9.37 și apoi a treia oară la ora 9.47, când a pornit camera de filmat, înregistrând o reacție ca urmare a unor interacțiuni anterioare”.
Deşi toate cele menţionate mai sus ar putea indica spre o înscenare, conducerea hipermaketului a declarat că un astfel de comportament al angajaţilor nu este tolerat şi că vor acţiona în consecinţă, conform regulamentului.
„Cu toate acestea, nu tolerăm un astfel de comportament în relația cu un client în niciunul din magazinele noastre din țară, indiferent de regiune și vom lua măsuri conform regulamentului intern”.