Actorul GEORGE MIHĂIȚĂ își deschide SUFLETUL la Cafeneaua critică

Marele actor George Mihăiţă, deja o „legendă” a scenei şi a cinematografiei de la noi, faimos din studenţie, de la debutul fulminant din Reconstituirea, filmul lui Lucian Pintilie, cu o bogată carieră peste decenii, director – de asemenea – din 2000 al Teatrului de Comedie, a împlinit toamna trecută 70 de ani (s-a născut pe 23 septembrie 1948). Doina Papp, reputată exegetă dramatică, a alcătuit atunci un volum aniversar de mare succes, lansat în diverse locuri din ţară, cu mai multe tiraje vîndute: Mihăiţă. Reconstituirea unei vieţi (Editura Tracus Arte, 2018).

De curînd au avut loc primele reprezentaţii ale unui „George Mihăiţă one-man show” bazat pe materia din carte, cu acelaşi titlu: Mihăiţă. Reconstituirea unei vieţi (la Comedie). Despre toate, adică despre o viaţă şi o carieră de mare actor, va fi vorba şi la Cafeneaua critică! Alături de protagonistul serii se vor afla, ca invitaţi speciali, Doina Papp, autoarea, şi Ioan Cristescu, iniţiatorul cărţii, fondator al Editurii Tracus Arte, astăzi director al Muzeului Naţional al Literaturii Române. Amfitrion: Ion Bogdan Lefter.   Cafeneaua critică, proiect de dezbateri culturale pe teme de actualitate, desfăşurat în 1994-1998, în cafeneaua Facultăţii de Litere a Universităţii din Bucureşti, şi după 2008, în diverse cluburi din Capitală, este găzduită actualmente de Muzeul Naţional al Literaturii Române din Bucureşti (sediul din Strada Nicolae Creţulescu)*.   ATENŢIE!: Ediţie programată MIERCURI în spaţiul-MANSARDĂ al MNLR-Creţulescu, unde se joacă adeseori teatru!