Un produs revoluționar a fost lansat pe piață în această săptămână.
Grupul Amazon a lansat un model de brățară multifuncțională, care poate să spună dacă purtătorul a discutat într-o manieră cordială sau amuzantă cu un coleg de la locul de muncă şi, în plus, să analizeze calitatea somnului acestuia şi repartizarea grăsimii sale corporală.
Amazon vinde, începând de joi, o brăţară fără ecran, denumită Amazon Halo, care măsoară şi evaluează în permanenţă activitatea fizică a utilizatorilor, graţie unor sisteme ce folosesc inteligenţa artificială.
Ideea de bază a noului produs este ca acesta să fie capabil să evalueze sănătatea şi starea de bine a utilizatorilor, într-o manieră precisă şi personalizată, dar şi să îi înveţe ce trebuie să facă pentru a ameliora aceşti parametri.
În plus, Amazon Halo dispune de un detaliu suplimentar: funcţia „Tone” determină dacă vocea purtătorului are o tonalitate mai mult sau mai puţin pozitivă, „pentru a înţelege mai bine felul în care tonul său este perceput de ceilalţi” şi „pentru a-l ajuta să îşi amelioreze comunicarea şi relaţiile”, au precizat oficialii grupului Amazon.
„De exemplu, Tone poate să dezvăluie că un apel profesional dificil duce la o comunicare mai puţin pozitivă cu familia unui client, ori un indiciu despre impactul generat de stres asupra binelui emoţional”, spun cei de la Amazon.
Brăţara transcrie intensitatea mişcărilor din timpul exerciţiilor sportive, calitatea somnului, ritmul cardiac şi alte variabile într-un sistem de puncte. Alergarea aduce mai multe puncte decât mersul pe jos. Utilizatorul poate să aleagă să împărtăşească aceste rezultate cu diverşi parteneri, inclusiv cu aplicaţii pentru slăbit.
Amazon a dat asigurări şi a spus că toate aceste informaţii extrem de personale vor fi protejate şi vor putea fi şterse cu uşurinţă. „Imaginile de modelare corporală sunt automat suprimate din cloud după procesarea datelor, deci doar clientul le vede”, au mai anunțat oficialii gigantului care se ocupă cu comerțul on-line.