Nike dă ţeapă platformei Amazon. Ce pune la cale colosul de echipamente sportive
- Antonia Hendrik
- 14 noiembrie 2019, 15:14
După cum relatează Bloomberg, Nike vrea să se concentreze pe relaţii directe cu fanii acestui brand de îmbrăcăminte.
Nike nu va mai vinde produsele sale pe Amazon
Colosul de echipamente sportive a hotărât să se concentreze pe vânzările directe, chiar dacă va continua să caute parteneriate cu alţi vânzători şi alte platforme. Multinaţionala americană anunţase un acord în 2017 pentru vânzarea produselor sale pe Amazon în schimbul politicilor mai dure împotriva produselor contrafăcute.
O separare care face parte din strategia de vânzări a Nike
Potrivit Bloomberg spune că toate aceste schimbări au succedat odată cu angajarea noului administrator delegat, John Donahoe, ex preşedinte al EBay. Firma face cunoscut că alegerea de a opri angajamentul cu platforma lui Jeff Bezos, vine şi din "domeniul focalizării Nike pe dezvoltarea de experienţe ale consumatorilor prin intermediul relaţiilor mai directe şi personale".
Lovitură pentru Amazon
Colosul american precizează printre altele că va continua "să investească în alte parteneriate cu alţi comercianţi cu amănuntul din toată lumea, fără întrerupere". Pentru Amazon, care printr-un purtător de cuvânt a făcut cunoscut că nu vrea să comenteze, este vorba de o lovitură în strategiile sale de a face curte mărcilor celebre. Potrivit unor surse, platforma era pregătită pentru neaşteptata decizie a multinaţionalei.