Dacia Break s-a schimbat la faţă

Dacia Break s-a schimbat la faţă

Loganul MCV cu facelift a fost prezentat ieri la Salonul Auto de la Paris. Cel mai ieftin automobil cu şapte locuri a primit partea frontală şi bordul berlinei autohtone.

Dacia a lansat ieri, la Salonul Auto de la Paris, noul Logan MCV. Noul break este, în fapt, vechiul model (vândut în aproape 150.000 de exemplare din octombrie 2006) cu o parte frontală şi planşă de bord modificate. De acum înainte, breakul autohton va beneficia de asistenţă la frânarea de urgenţă (AFU), întocmai ca Sandero şi berlina Logan.

Gama de motorizări şi preţurile au rămas neschimbate. Dacia Logan MCV va fi comercializată în Europa începând de luna viitoare, cu o garanţie de trei ani sau 100.000 de kilometri, la un preţ fără concurenţă. În România, cel mai ieftin break Dacia, 1.4 Ambiance (cu doar cinci locuri), costă 8.200 de euro. Varianta cu şapte locuri poate fi achiziţionată cu minimum 9.000 de euro.

Planşa de bord de la Sandero

Logan MCV adoptă actuala linie de design inaugurată de Sandero şi continuată de Logan. Calandrul este mai mare şi afişează noua siglă a mărcii (cea care seamănă cu un desfăcător de bere).

Cu excepţia versiunii de bază, bandoul superior este cromat. Bara de protecţie frontală se află în prelungirea conturului caroseriei, iar blocurile optice sunt ceva mai mari. Versiunea Logan MCV Laurèate (de top) primeşte o planşă de bord întâlnită iniţial pe Sandero.

Logan MCV este disponibil în trei versiuni de echipare: Ambiance, Preference şi Laureate. Gama de motorizări cuprinde două unităţi pe benzină (1.4 - 75 CP, 1.6 - 90 sau 105 CP) şi una pe motorină (1.5 dCi - 70 sau 85 CP).

Renault are un nou Megane

Constructorul francez Renault, proprietarul Dacia, a făcut paradă la Salonul din capitala Franţei cu noul Megane. Atât versiunea cu trei uşi (mai sportivă), cât şi cea cu cinci (dedicată tinerelor familii) adoptă un design conservator, inspirat de modelul din clasa imediat superioară, Laguna.

Dimensiunile noului Megane sunt practic similare cu cele ale generaţiei anterioare. Până în 2010, compactul francez ar urma să fie comercializat în şase versiuni de caroserie, una dintre acestea putând fi coupé-cabriolet, cu o gamă de opt motoare pe benzină şi diesel. Corespondenţă din Paris

Ne puteți urmări și pe Google News